أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۰۳۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
این ابزارهای الکترونیک به دلیل فناوری خاص و یا مواد ویژه ای که در ساخت آنها به کار رفته قیمتی بسیار بالاتر از حد تصور دارند.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از بازار خبر
امپیوترها، گوشی‌های هوشمند و تبلت ها به خودی خود ابزارهایی گران قیمت هستند.

حال تصور کنید که این ابزارها و گجت های محبوب با پوشش‌هایی از جواهرات به فروش برسند. بدون شک قیمت‌های آن‌ها فضایی خواهد بود.

در حالیکه برای خرید برخی از این ابزارهای الکترونیکی باید صدها دلار بپردازید برای برخی دیگر از از این گجت ها به دلیل تکنولوژی خاص به کار رفته با قیمت‌های نجومی رو به رو خواهید بود.

از آیفون با روکش طلا گرفته تا تبلت هایی با صفحه‌نمایش بسیار بزرگ، در ادامه مطلب به معرفی گجت هایی خواهیم پرداخت که بیش از اندازه گران هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 


داک / اسپیکر آئرو سیستم وان برای آیفون
قیمت: 1200 دلار

بسیاری از افراد حاضر نیستند بیش از چند صد دلار برای خرید یک گوشی هوشمند امروزی بپردازند چه برسد به لوازم جانبی برای گوشی هوشمند! اما شرکت Jarre ادعا می‌کند که داک و اسپیکر بلند و صیقلی که بری آیفون طراحی کرده ارزش پولی که بابت آن می‌پردازید را دارد. سیستم صوتی که در این پایه بلند در نظر گرفته شده حاصل سال ها تلاش موسیقی دان فرانسوی ژان مایکل ژر است.


کیبورد اوپتیموس مکسیموس
قیمت: 1600 دلار

هنگامی که کیبورد اوپتیموس مکسیموس حدود 6 سال پیش وارد بازار شد با قیمت 1600 دلار به فروش می‌رسید. ویژگی خاص این کیبورد این است که تمام کلیدهای موجود بر روی صفحه آن قابل برنامه ریزی هستند و می توان برای هر کلید دستور خاصی تعریف کرد. علاوه بر این یک صفحه نمایش بسیار کوچک و مینیاتوری بر روی هر کلید این کیبورد قرار دارد که عملکرد آن کلید را مشخص می‌کند.


تبلت تاف پد 4K پاناسونیک
قیمت: 6000 دلار

این تبلت پاناسونیک که کیفیت صفحه نمایش 4K داشته و مجهز به ویندوز 8 مایکروسافت است حدوداً 6000 دلار قیمت دارد. اما در مورد آسیب فیزیکی و شکستگی این تبلت نباید نگرانی داشته باشید زیرا این تبلت جزء خانواده تاف پدهای پاناسونیک است که به نوعی ضد ضربه هستند. و با افتادن از فاصله چند متری بر روی زمین مشکلی پیدا نخواهند کرد. ابزارها و گجت هایی که ضد ضربه هستند به خودی خود قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند اما صفحه نمایش بسیار شفاف این تبلت با رزولوشن 3840x2560 از دیگر عوامل گرانی این تبلت است.


نوت بوک اگو امرالد
قیمت: 11 هزار دلار

اگر به دنبال آن هستید که برای خرید یک لپ تاپ شیک و زیبا حدود 12 هزار دلار پول خرج کنید، نوت بوک اگو امرالد یکی از گزینه‌های موجود برای شما است. طراح و سازنده این لپ تاپ ادعا می‌کند که اگو امرالد آمیزه ای از تکنولوژی بالا و بهترین مد روز است. در ساخت بدنه این نوت بوک که قابل تعویض نیز است از چرم ایتالیایی کروکودیل استفاده شده است. تنها عیب این نوت بوک ابن است که سیستم عامل آن ویندوز ویستا است.


گوشی هوشمند ورچو سیگنچر
قیمت: 20 هزار دلار

تنها دلیل بالا بودن قیمت این گوشی هوشمند طراحی و مواد به کار رفته در ساخت آن است. تمام گوشی‌های هوشمند ورچو سیگنچر کاملاً به صورت دست ساز در انگلیس طراحی و ساخته می‌شوند. شرکت سازنده می‌گوید قاب گوشی تماماً از چرم طبیعی تمساح و تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است که 2.5 برابر از آلومینیوم محکم تر بوده و با این حال به سبکی آلومینیوم است. صفحه نمایش آن نیز از کریستال ضد خش یاقوت کبود ساخته شده.


لپتاپ لوواجیو
قیمت: 1 میلیون دلار

شرکت لوواجیو که در کار ساخت ابزار لوکس فعالیت می‌کند. چند سال پیش با تولید یک لپ تاپ بیسار لوکس که قیمت آن را 1 میلیون دلار در نظر گرفته بود نظر بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرد. نکته جالب اینجا است که هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این لپ تاپ در دسترس نیست. برای مشاهده آن در وب‌سایت سازنده نیز کاربران باید رمز عبور داشته باشند.


آیپد طلایی استوارت هیوز
قیمت: 5 میلیون دلار

طراح معروف، استوارت هیوز بدنه آیپد دو را در زمان عرضه به صورت طلایی و با پوشش الماس عرضه کرد. اما طلا و الماس دلیل گرانی این آیپد نیست بلکه در ساخت پنل جلویی این تبلت از یک سنگ بسیار قدیمی 75 میلیون ساله که حتی استخوان دایناسور Trex نیز در آن وجود دارد ساخته شده و قیمت آن را به 5 میلیون دلار رسانده است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها