يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۰۵۳۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر دانشجو؛ عصر امروز داریوش فرضیایی(عمو پورنگ)،‌ مسلم آقاجانزاده و امیر محمد متقیان به عیادت رهبر معظم انقلاب رفتند. بر اساس این گزارش مسلم آقاجانراده اعلام داشت: حضرت آقا تأکید داشتند که برنامه شما باید دینی باشد و البته دینی هم هست.

آقاجانزاده با اشاره به دیدار 6 سال پیش این گروه با رهبر فرزانه انقلاب ادامه داد: نکته جالب این بود که رهبر معظم انقلاب دیدار شش پیش را با جزئیات به یاد داشتند و حتی اشاره ای به گفتگوی آن دیدار با امیر محمد داشتند.

 
گفتگوی جالب امیر محمد با رهبر انقلاب

از حواشی جالب توجه این دیدار نیز گفتگوی رهبر فرزانه انقلاب و امیر محمد متقیان بود که در آن رهبر معظم انقلاب به جمله عمو پورنگ در دیدار شش سال پیش اشاره می کنند که امیر محمد در آن دیدار گفته بود: عمو پورنگ من را از تخم مرغ شانسی پیدا کرده است!

 
گفتگوی جالب امیر محمد با رهبر انقلاب

امیر محمد در این دیدار به رهبر انقلاب گفت: آن موقع جوان بودیم و جاهل! شما آن جمله را به بزرگی خودتان ببخشید!

رهبر معظم انقلاب هم با خنده فرمودند: یعنی الان پیر شده ای؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳
۲
۰
عاشقتم امام
خوشبحال امیر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها