کد خبر: ۲۵۰۶۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
مازیار میری که این روزها در حال ساخت «گاهی به پشت سر نگاه کن» برای شبکه دوسیما است، از تغییر نام سریالش به یک عنوان تک سیلابی خبر داد و درباره حضور چهره‌های جوان عرصه بازیگری در سریال تأکید کرد: احساس می‌کنم یک نیروی تازه با یک انرژی زیاد در کنار ما است.
مازیار میری کارگردان سینما و تلویزیون درباره سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» اظهار کرد: این سریال 30 قسمتی را برای شبکه دو می‌سازم. چیزی که برای من جذاب بود و فکر کردم می‌توانم درباره‌اش کار کنم، نگاه ویژه به نسل جوان سرزمینم و اعتماد به آنها است؛ آن هم در شرایط سخت فعلی که جوانان با تفکرشان موفق به انجام کارهایی می‌شوند که باورش برای مردم سخت است.

وی افزود: وظیفه و رسالت ما این است که اطلاع رسانی کنیم و بگوییم می‌توانیم و می‌توانیم و می‌توانیم کارهایی انجام دهیم و شرایطی را ایجاد کنیم که در روزگار سختی سازندگی داشته باشیم. متن این سریال برایم جذاب بود و با حضور رضا انصاریان تهیه‌کننده خوشنام قبول کردم این سریال را بسازم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

سراغ چهره‌های کار کرده اما دیده نشده رفتیم

کارگردان سریال «گاو صندوق» درباره استفاده از چهره‌های جوان عرصه بازیگری در سریال تازه‌اش گفت: افشین هاشمی مسئولیت انتخاب بازیگران این سریال را برعهده داشته و ما با هم به این تصمیم رسیدیم که اتفاقا سراغ چهره‌های کار کرده اما شناخته نشده برویم؛ بچه‌هایی که در تئاتر بازیگران خوبی هستند و کارهای زیادی داشتند اما در این سال‌ها دیده نشده‌اند.



میری تأکید کرد: ما تصمیم گرفتیم برای باورپذیری بیشتر سراغ این دوستان برویم. خداراشکر این دوستان را هم پیدا کردیم و آنها مایل به همکاری بودند. حالا حس خیلی خوبی دارم که با آنها کار می‌کنم و احساس می‌کنم یک نیروی تازه با یک انرژی زیاد در کنار ما است. امیدوارم همه این موارد به موفقیت سریال کمک کند.

بهتر است اسم سریال تک‌سیلابی باشد

وی در پاسخ به اینکه آیا عنوان سریال تغییر خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: به نظر من حتما باید این اسم عوض شود. به این خاطر که طولانی است و اگر تک سیلابی باشد بهتر است.



کارگردان فیلم سینمایی «حوض نقاشی» درباره مشارکتی بودن سریال، متذکر شد: قرار نیست هیچ تبلیغی برای مگاموتور صورت بگیرد، اما عدم حضور این دوستان می‌توانست به ساخته نشدن سریال منجر شود. چون ما باید کارخانه‌ای را در اختیار می‌گرفتیم و بدون همکاری موثر آنها نمی‌شد کاری از پیش برد.

رونمایی از قطعات ایرانی و موتور یورو چهار

میری تأکید کرد: علاوه بر این نویسنده سریال از ساخت قطعات ایرانی به دست متخصصان ایرانی نوشته بود و این اتفاق همین جا در حال رخ دادن است. موتور یورو چهار ایرانی چند ماهی است افتتاح شده و کار می‌کند و این دوستان بدون اینکه چشمداشتی برای تبلیغ داشته باشند طی 45 روز حضور ما در اینجا با ما همکاری کردند تا مردم با عزم ملی چند ماه اخیر آشنا شوند.


میری که بیش از دو ماه است در حال ساخت این سریال است و تا هفت ماه دیگر تصویربرداری‌اش ادامه خواهد داشت، در پایان درباره زمان دلخواهش برای پخش سریال یادآور شد: ماه رمضان و عید زمان‌های بهتری برای پخش هستند و سریال ما هم که 30 قسمت است و می‌‌تواند در ماه رمضان نمود بهتری داشته باشد. به هر حال هر کارگردانی آرزوی مخاطب بیشتر را دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها