أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۰۸۱۶
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
این بند مهم در قرارداد کی‌روش باعث می‌شود تا او در صورت اختلاف پیدا کردن با فدراسیون فوتبال نتواند به فیفا شکایت کند.
به گزارش پایگاه 598،کی‌روش در حالی وارد ایران می‌شود که امضای قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران نهایی شده است. اما نکته مهم این قرارداد جدا از مسایل مالی قوانین حاکم بر این قرارداد است.
به گزارش خبرنگار بانک ورزش، عباس ترابیان که علاقه‌ای به صحبت درخصوص قرارداد کی‌روش نداشت، در پاسخ به این سوال که قرارداد نهایی با کی‌روش نسبت به قراردادی که سرمربی پرتغالی تیم ملی معتقد بود در آن دست برده شده، تغییراتی داشته، گفت: آخرین قراردادی که ما برای کی‌روش فرستاده‌ایم مورد تایید وی قرار گرفته و تغییراتی نداشته است.

در همین حال شنیده می‌شود در نهایت کی‌روش پذیرفته تا قانون حاکم بر این قرارداد کشور سوییس نباشد و قوانین جاری در ایران حاکم بر این قرارداد باشد. این بند مهم در قرارداد کی‌روش باعث می‌شود تا او در صورت اختلاف پیدا کردن با فدراسیون فوتبال نتواند به فیفا شکایت کند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها