أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۰۹۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد پنجعلی دوست داشت باز هم در تیم بماند و کارش را به عنوان سرپرست پرسپولیس ادامه دهد اما دست تغییرات، او را نیز کنار زد.
*آقای پنجعلی! فکرش را می کردید به این شکل از تیم کنار بروید؟
نه آقا! هرگز. به ما گفتند بیایید برای بازی با نفت مسجدسلیمان روی نیمکت بنشینید ولی یکدفعه برکنار شدیم.
*دلیل این مدل برکناری چه بود؟
نمی دانم. فردا با مسئولان باشگاه جلسه داریم، باید همین سوال را از این دوستان بپرسم. ما که یک پرسپولیسی قدیمی هستیم، این طور نباید از تیم جدا شویم ولی تصمیم آقایان این طور بود. من هم نفهمیدم قضیه چیست؟! ببینیم فردا چه می شود.
*شما هم می توانید مبلغ قراردادتان تا پایان فصل را دریافت کنید؟
نمی دانم. بگذارید بعد از جلسه با دوستان، پاسخ این سوال را می دهم.
*آن روزی که حمید درخشان به درفشی فر آمد و علی دایی نیز در درفشی فر بود(چهارشنبه هفته قبل)، شما مدام به سمت سیاسی می رفتید و بعد برمی گشتید تا کنار علی دایی بنشینید. موضوع چه بود؟
نه مشکلی نبود. صحبت های معمولی بود. دایی می گفت برای اخراج باید حکم بدهند، اگر حکم بدهند، همین الان می روم. من این حرف ها را به گوش سیاسی رساندم و او هم گفت: حکم آماده است، به زودی به دست دایی می رسد. بعد آمدم و به دایی همین مسائل را گفتم. دایی دوباره پیغام داد اگر حکم آماده است، چرا آن را به من نمی دهند که این را هم از سیاسی پرسیدم و سیاسی گفت منتظر امضای منتقمی است. همین حرف ها بود، مساله خاصی پیش نیامد.
*پس شما در آن دعوا و درگیری ها نقشی نداشتید؟
نه من فقط پیام رسان دو طرف بودم. بالاخره هم دایی و هم سیاسی به من اعتماد داشتند.
*علی دایی طی دو، سه روز گذشته با بازیکنان تماس داشته؟
دایی همان روز چهارشنبه در رختکن با بچه ها خداحافظی کرد. جو رختکن اصلا خوب نبود، همه گریه می کردند. دایی آن روز به بازیکنان کلی سفارش کرد و گفت همه ما می آییم و می روم اما باید به پرسپولیس فکر کنید. بعد از آن بعید می دانم هیچ کدام از بازیکنان حتی یک دقیقه با دایی صحبتی داشته باشند.
*گفته می شود سیاسی روز پنجشنبه با علی دایی جلسه ای داشته. شما در جریان این مساله هستید؟
خبر ندارم. به من که حرفی نزدند اما شاید خودشان جلسه ای برگزار کرده باشند.
*محمود خوردبین هم بعد از گرفتن حکم سرپرستی پرسپولیس، جمله عجیبی به زبان آورد و گفت: جایگاه سرپرستی در پرسپولیس پایین آمده است. فکر می کنید منظور خوردبین، شما هستید؟
نه شاید سعید شیرینی را می گوید ولی اگر منظورش من هم باشم، حرف های محمود خان را با جان و دل می پذیرم.
*شما که مشکلی با خوردبین ندارید؟
نه اصلا. محمود خان بزرگ تر ماست.
*با حمید درخشان چطور؟
به هیچ وجه. رابطه من با همه پیشکسوتان پرسپولیس عالی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها