أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۱۰۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با هدف جذب بودجه بیشتر برای خرید تجهیزات نظامی، از احتمال ارسال هواپیماهای نظامی به تهران سخن گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با هدف جذب بودجه بیشتر برای خرید تجهیزات نظامی، از احتمال ارسال هواپیماهای نظامی به تهران سخن گفت.

به گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، «امیر اشل»، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل روز گذشته در سخنانی جهت جذب بودجه بیشتر از احتمال اعزام هواپیماهای جنگی به سوی تهران خبر داد.

بنابر این گزارش، سرلشکر اشل در این باره گفت:« هیچکس نمی‌خواهد سوار بر هواپیماهای قدیمی شود. ما چندی قبل از این هواپیماها در غزه استفاده کردیم. ممکن است فردا آن‌ها را عازم تهران کنیم.»

تایمز اسرائیل در این زمینه نوشت: این سخنان فرمانده نیروی هوایی با لحن جدی نبود اما از احتمال ماموریتی سخن گفت که نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد.

این روزنامه نوشت: سخنان فرمانده نیروی هوایی برای جذب بودجه بیشتر نظامی است.

تایمز اسرائیل در ادامه عنوان کرد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر اسرائیل نیز بارها متعهد شده است که مانع از دسترسی ایران به جنگ افزار هسته‌ای خواهد شد و اگر نیاز باشد به تنهایی اقدام کرد.

وی هفته گذشته در این باره اظهار داشته بود که نبرد و ائتلاف جهانی علیه داعش نباید منجر به فراموشی ایران شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها