يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۲۱۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۹     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اخیراً با مشکلات مالی بسیاری رو به رو شده است و در تلاش است تا هزینه های خود را با روش‌های مختلف کاهش دهد. خلبانان این شرکت بار دیگر اعلام کرده‌اند که در اعتراض به این اقدامات بار دیگر این هفته اعتصاب خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از بازار خبر لوفت هانزا بزرگ‌ترین شرکت هوایی در آلمان است و وظیفه حمل و نقل مسافران بسیاری را بر عهده دارد. این شرکت در سال‌های اخیر با رشد شرکت‌های هوایی ارزان‌تر با مشکلات متعددی در بخش اقتصادی مواجه شده است و تلاش کرده تا هزینه های خود را با روش‌های مختلف کاهش دهد.

اخیرآ خلبانان این شرکت چندین بار در اعتراض به سیاست‌های جدید این شرکت اعتصاب کرده‌اند که آسیب شدیدی به کیفیت خدمات لوفت هانزا وارد کرده است. این بار نیز این خلبانان اعلام کرده‌اند که روز سه شنبه به مدت 8 ساعت پروازهای خود را انجام نخواهند داد.

بسیاری از شرکت‌های هوایی اروپایی در سال‌های اخیر به دلیل افزایش رقابت با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند و نتوانسته‌اند تا درآمد خود را حفظ کنند. این شرکت‌ها به همین دلیل تصمیم گرفتند تا میزان هزینه های خود را به روش‌های مختلفی کاهش بدهند، روش‌هایی که مخالفت جدی کارکنان این هواپیما را به همراه داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها