أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۲۳۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
طلبه اصفهانی پس از امربه معروف چند جوان موتورسیکلت سوار که عصر دیروز در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان مشغول انجام اعمال غیراخلاقی بودند، با قمه و قداره این افراد به شدت زخمی شد.

به گزارش تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام رسول نظری که از طلبه‌های جوان حوزه علمیه اصفهان و امام جماعت یکی از محله‌های خیابان کهندژ این شهر است، عصردیروز هنگام عبور از این خیابان با چهار جوان سوار بر 2 موتورسیکلت که شرب خمرکرده بودند روبه‌رو شده بود که به دلیل مشاهده اعمال وقیحانه و غیراخلاقی آنان با تذکر لسانی به معروف و نهی از منکر این افراد پرداخت اما اراذل و اوباش با چند قمه و قداره به سمت طلبه جوان هجوم آورده و طلبه جوان را از ناحیه صورت و کف دست به شدت مصدوم کردند.

به گزارش تسنیم، در زیر تصاویری از این طلبه جوان بعد از عمل جراحی در بیمارستان کاشانی اصفهان می‌بینید: 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها