أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۲۳۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار بیانیه‌ای خبر اخیر منتسب به وی در فیس بوک در مورد توافق انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی را کاملا جعلی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محسن هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار بیانیه‌ای خبر اخیر منتسب به وی در فیس بوک در مورد توافق انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی را کاملا جعلی عنوان کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«در پی انتشار خبری کاملا کذب به نقل از یک صفحه فیس بوک جعلی منتسب به اینجانب در برخی سایت های خبری، صراحتا اعلام میدارم که بنده هیچ گونه صفحه ای در فیس بوک نداشته و ندارم و اخباری که از اینجانب و یا همراهان و آشنایان در صفحاتی که در فیس بوک به نام اینجانب نقل می شود جعلی و با اهداف و اغراض کاملا سیاسی ساخته می شود.

بنابراین تاکید می شود انتشار خبر اخیر منتسب به اینجانب درفیس بوک در مورد توافق انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی ،کاملا جعلی بوده و از اساس کذب اعلام می شود. محسن هاشمی»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها