کد خبر: ۲۵۱۲۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
شروع اکران‌های"آرایش غلیظ"،"آتش‌بس2"،"خواب‌زده‌ها"و"خانوم"از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه‌ خبرنگاران، سینماهای کشور با اکران "شهرموش‌ها2" چند هفته‌ای است که حال خوبی دارد و با اکران این فیلم، فیلم‌های دیگر هم خوشبختانه فروش خوبی داشته است و از روز چهارشنبه 26 شهریور، هم شاهد اکران‌های جدید خواهیم بود و درواقع انتظار می‌رود که با اکران این فیلم‌ها، همچنان روند خوبی که سینما‌ها داشتند، ادامه‌دارباشد، از این رو ما در این گزارش نگاهی به اکران‌های جدید می‌اندازیم.

فیلم سینمایی "آرایش غلیظ" به کارگردانی "حمید نعمت الله" پس از فیلم "امروز"در گروه "استقلال" جایگزین فیلم"امروز"می‌شود.

"نعمت‌الله" در واقع پس از هفت سال به سینما بازگشته که آخرین فیلم او "بی‌پولی" با بازی لیلا حاتمی و بهرام رادان توانست موفقیت خوبی داشته باشد.
 
"آرایش‌غلیظ" با اکران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نظر منتقدان را به خود جلب کرد،اما باید دید در اکران عمومی و درگیشه چه نتیجه‌ای پیش‌رو خواهد داشت.

بازیگران اصلی تازه‌ترین اثر"نعمت‌الله"، "حامد بهداد"،"حبیب رضایی"،"طناز طباطبایی"،"علی عمرانی"و"هومن برق‌نورد"هستند.

داستان فیلم درخصوص جوانی است که بار قاچاق ترقه وفشفشه‌های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می کشد وازطریق دختری که دوستش دارد تلاش می‌کند آنها را بفروشد.

تهمینه میلانی و محمد نیک‌بین، این بار با "‌آتش بس2" به سینماها می‌آیند، با این تفاوت که در سری دوم این پروژه سینمایی، بازیگران سری اول حضور ندارند و درواقع میترا حجار و بهرام رادان بازیگران اصلی این فیلم هستند .

سینمای تهمینه میلانی به دلیل داشتن فضای اجتماعی همیشه مورد استقبال بوده، که این استقبال در "آتش بس 1" به تعامل کودک درون انسان‌ها با یکدیگر پرداخته، بیشتر بوده است و باید دید "آتش بس 2" موفق می شود یا نه.

گفتنی‌است، دراین فیلم به جز بهرام رادان و میترا حجار، پژمان جمشیدی و گوهرخیراندیش هم حضور دارند و داستان زوج جوان و تحصیلکرده ای را روایت می کند که سفرخارج از کشورهستند وپس از سال‌ها، مشاورخانواده خود را به طور اتفاقی در فرودگاه می‌بینند و اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور بوده مرور می‌کنند.

"آتش‌بس2" بعد از نمایش فیلم "آذر،شهدخت،پرویز و دیگران" در گروه سینمایی "فرهنگ" اکران می شود.

فیلم سینمایی "خواب‌زده‌ها" اثر فریدون جیرانی هم از تازه‌های اکران این هفته محسوب می‌شود و داستان دختری به نام "نازگل" ساکن جنوب تهران است که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی‌اش در حال فروپاشی است و آشنایی وی با "فیروزنشاط" کارخانه‌دار مجرد، زندگی‌اش را دچار حادثه‌های جدید می کند.

گفتنی است، بازیگران اصلی "خواب‌زده‌ها" صابر ابر، ساره بیات، فرهاد اصلانی و اکبرعبدی است وجیرانی با چینش این بازیگران، اثری متفاوت در ژانر کمدی را تولید کرده که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر هم نظر منتقدان و اهالی رسانه‌ را به خود جلب کرد.

"خانوم"، تینا پاکروان هم که اولین فیلم سینمایی وی محسوب می‌شود، از روز چهارشنبه به سینما‌ها می‌آید، تا اولین اکران عمومی خود را تجربه کند. تینا پاکروان پیش از این در سینما به عنوان مدیرتولید، برنامه‌ریز ودستیار کارگردان فعالیت می‌ کرد و برای اولین بار در مقام کارگردانی در سینما حضور پیدا کرده است.

این کارگردان با بازیگران نسبتاً قدیم چون امین حیایی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، سیامک انصاری کارکرده، اما باید دید با ریتم کندی که در روند داستان فیلم پیش گرفته است، می تواند نظر مخاطبان را در اکران عمومی به خود جلب کند یا نه.

"خانوم"، داستان سه زن از سه نقطه تهران از شمال تا جنوب را روایت می‌کند و بعد از فیلم "فرشته‌ها با هم می‌آیند" در گروه "آزادی" اکران خود را شروع می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها