أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۳۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش خبرگزاری فارس، برناردو رزنده، سرمربی طلایی‌پوشان پیش از شروع دور سوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان احتمالاً با دردسر بزرگی روبرو خواهد شد؛ دلیل آن این است که سرمربی برزیلی هنوز نمی‌داند که آیا می‌توانند روی سه بازیکن مهمش در مسابقات حساس پیش رو حساب باز کند یا نه.

والاس دسوزا (مصدوم از ناحیه قوزک پای چپ)، سیدائو (مصدوم از ناحیه زانوی راست) و موریلو اندرس (کشیدگی تاندون) همگی در دیدار مقابل روسیه مصدوم شدند و پزشک تیم اعلام کرد که حضور هیچ یک از بازیکنان برای اولین مسابقه دور سوم مسابقات مشخص نیست.

به گزارش رسانه‌های برزیلی موریلو اندرس در بدترین شرایط قرار دارد، زیرا مصدومیت او از همه جدی‌تر است. او آخرین جلسه تمرین تیمش را از دست داد در حالی که والاس و سیدائو نشانه‌هایی از بهبودی را نشان داده‌اند.

تیم ملی والیبال برزیل در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با تیم‌های روسیه و لهستان همگروه است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها