أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۳۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
مریم سعادت گفت: این سریال برای خود مردم ما ساخته شده نه زندگی آپارتمانی؛ مخاطب در این سریال واقعیت‌های امروز خودش را می‌بیند پس کسی از استقبال بالا تعجب نکند

به گزارش پایگاه 598، مریم سعادت بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" به خبرنگار «نسیم»، گفت: این سریال مال مردم و از جنس آنها است. مخاطب در این سریال واقعیت های روزگار امروز خود را مشاهده می کنند. همین امر هم موجب می شود تا اقبال مردم به آن تا این اندازه بالا باشد.

وی افزود: در "دردسرهای عظیم" شاهد پرداختن به مسائلی هستیم که در زندگی آپارتمانی کمتر دیده می شود. یک سری از افراد را می بینیم که با موضوعات و مشکلاتی روبرو می شوند و سعی در حل آن دارند.

سعادت ادامه داد: در این سریال نقش یک مادر معمولی را بازی می کنم که با توجه به اینکه از محرومیت ها برخوردار است و کمبودهایی که دارد سعی می کند تا سرنوشت بهتری را برای دختر خود رقم بزند.

این بازیگر اضافه کرد: شخصیت من در این کار تاکید خاصی بر دفترچه بیمه دارد که از این طریق قصد داریم تا اهمیت ان را به مخاطبان یادآوری کنیم. زیرا بیمه نه تنها در کشور ما بلکه در همه جوامع موضوع مهمی است.

وی تصریح کرد: سابقه طولانی در همکاری با "مهران مهام" و "ایرج محمدی" تیم تهیه کننده این سریال تلویزیونی داشتم. ولی برای نخستین بار است که با "برزو نیک نژاد" به عنوان کارگردان کار می کنم ولی از کار با این کارگردان نیز رضایت کاملی دارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها