امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۱۳۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
ناکامی وینگادا در بازی ایران و ویتنام که نتیجه‌اش یک آبروریزی تمام عیار بود، این فرصت را در اختیار مربی ایرانی گذاشت که با لودر از روی کی‌روش رد شوند و او را عامل اصلی شکست مقابل ویتنام بدانند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، کم نیستند کسانی که معتقدند حمایت‌های کی‌روش از وینگادا باعث شد فدراسیون فوتبال ایران هدایت تیم‌ملی امید را به این مربی پرتغالی بسپارد و زمینه فاجعه شکست 4 بر یک مقابل ویتنام فراهم شود.

 

دیروز از همان لحظه‌ای که تیم‌ملی امید در بازی‌های آسیایی اینچئون به ویتنام باخت و آبرو و حیثیت برای فوتبال ایران باقی نگذاشت، برخی مربیان ایرانی انتقاد از کی‌روش را شروع کردند.

 

این مربیان که از همان ابتدا هم مخالف انتخاب وینگادا به عنوان سرمربی تیم‌ملی امید بودند معتقدند این شکست 4 بر یک هدیه کی‌روش به فوتبال ایران است چون با اصرار او، فدراسیون هدایت تیم‌ملی امید را از مربیان ایرنی دریغ کرد و به وینگادا بازنشسته سپرد.

 

البته باید به این مربیان حق داد چون از یک طرف ما هم اعتقاد داریم وینگادا که سال‌هاست انگیزه‌ای برای مربیگری ندارد و چند سال قبل هم تیم خوب پرسپولیس با سرمربیگری افشین پیروانی را در عرض چند هفته به خاک سیاه نشاند (!) فقط و فقط به دلیل حمایت کی‌روش سرمربی تیم‌ملی امید شد و از طرف دیگر معتقدیم اگر یک مربی ایرانی بالای سر تیم‌ملی امید بود و 4 بر یک به ویتنام می‌باختیم، تا همین حالا که کمتر از نصف روز از شکست ایران مقابل ویتنام گذشته، برخی منتقدین، آن مربی را بیچاره کرده بودند.

 

با این همه ما هنوز امیدواریم این تیم امید که ظاهر و باطن را به ویتنام باخت و هم در نتیجه و هم در اخلاق بازنده بود، به خودش بیاید و دیگر مثل دیروز ناامیدمان نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها