أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۳۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
سایت «دانا» که توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد یک هفته‌ای است «فیلتر» شده علی‌رغم دریافت مجوز هنوز برای مخاطبان غیرقابل دسترس است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تحت عنوان ساماندهی سایت‌های اینترنتی اقدام به فیلتر گزینشی سایت‌های بدون مجوز کرده که سرآغاز این برخوردها با سایت «دانا» بوده است اما این سایت در حال حاضر مجوز لازم را از هیئت نظارت بر مطبوعات ارشاد دریافت کرده است و همچنان «فیلتر» است.

این در حالی است که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد 19 شهریور ماه اعلام کرد: «سایت‌های بدون مجوز فیلتر شده به محض دریافت مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات، رفع فیلتر می‌شوند.»

سایت راه دانا روز گذشته از هیئت نظارت بر مطبوعات در کنار 75 نشریه و پایگاه اطلاع رسانی دیگر مجوز فعالیت را دریافت کرده است اما هنوز برای مخاطبان غیرقابل دسترس است.

به گفته ظهوریان، دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات در یک هفته گذشته ١٥٢ سایت خبری در جهت اجرای ماده 7 قانون مطبوعات، برای دریافت مجوز اقدام کرده‌اند.

در شرایط کنونی با دریافت مجوز از سوی 75 نشریه و پایگاه اطلاع رسانی، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، هیچ اعلامی نداشته است که سایت‌های فیلترشده چه زمانی رفع فیلتر خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها