أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۱۳۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
درمانگاه پزشکی کاروان ایران از امروز 3 شنبه رسما کارش را در اینچئون آغاز کرد.
فرهاد مرادی شهپر مسئول کادر پزشکی درمانگاه کاروان ایران گفت : خوشبختانه تجهیزاتی که از ایران خریداری کرده بودیم در کنار تجهیزاتی که از کشور میزبان خریداری شده بود و آنچه ستاد بازیها در اختیار ما قرار داده طی 2 روز گذشته تحویل شده و ما از امروز رسما کار خود را در درمانگاه به منظور سرویس دهی به اعضای کاروان ایران آغاز نمودیم.

وی ادامه داد: اگرچه از بدو ورود سرویس دهی آغاز شده ولی با اضافه شدن دارو و تجهیزات بیشتر به این مرکز ما سرویس دهی بهتری خواهیم داشت.

مرادی در خصوص وضعیت درمانگاه و محل آن گفت: درمانگاه کاروان ایران در طبقه هفتم ساختمان شماره 808 که مختص کاروان ایران می باشد واقع شده و شامل بخش های معاینه، فیزیوتراپی، ماساژ با دستگاه و بخش اختصاصی بانوان می باشد که به صورت شیفت بندی در طول شبانه روز آماده سرویس دهی به کاروان ورزشی ایران خواهد بود.

مسئول کادر پزشکی درمانگاه ایران در دهکده بازیها ادامه داد: پزشکان در قالب دو تیم 4 و 5 نفره طی هفته اول و دوم جای خود را عوض می کنند تا بتوانند بازدهی و سرویس دهی بهتر و مطلوب تری داشته باشند.

مرادی در ادامه یاد آور شد: طبق هماهنگی های انجام گرفته بخش بعدی داروها و مکمل ها ی مورد نیاز ورزشکاران و کادر فنی امشب به اینچئون می رسد و فردا طبق برنامه ریزی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد. خوشبختانه مشکل خاصی نداریم تمام امکانات فراهم شده تا با کمک کادر پزشکی ورزشکاران بتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها