کد خبر: ۲۵۱۴۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی والیبال آلمان کری‌خوانی را پیش از بازی با ایران آغاز کرده است.
امیر خوش‌خبر در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران پس از صعود به جمع 6 تیم برتر اظهار داشت: با توجه به موفقیتی که کسب شده بازیکنان از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و تمرینات بانشاطی را انجام می‌دهند. ملی‌پوشان کمی خسته هستند اما امروز تمرین می‌کنند و فردا به مصاف آلمان خواهند رفت.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد اعضای کادر فنی بازی امشب تیم‌های آلمان و فرانسه را از نزدیک تماشا خواهند کرد تا با شرایط سالن و حریفان بیشتر آشنا شوند. اگر به سالن نرویم هم قطعا این مسابقه را به صورت زنده تماشا خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: آلمان‌ها بازی‌های قبلی خود را هم در همین سالن برگزار کردند و شرایط بسیار خوبی دارند. جدال ایران و آلمان برای ژرمن‌ها یک بازی خانگی است چون چندین بار در همین سالن بازی کردند و با شرایطش کاملا آشنا هستند.

خوش‌خبر با بیان اینکه قبلا هم دوبار با آلمان بازی کرده‌ایم افزود: حاصل دو جدال بازی قبلی‌مان با آلمان یک برد و یک باخت بوده و آلمان تیم خوبی است که هینن سرمربی آنها کری‌خوانی‌اش را پیش از بازی با ایران آغاز کرده است. در بازی فردا شب ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پیروز شویم.

تیم ملی والیبال ایران فردا شب از ساعت 22:55 در نخستین بازی‌اش در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آلمان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها