أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
وزارت های دفاع و کشور افغانستان اعلام کردند 75 عضو گروه طالبان طی شبانه روز گذشته در مناطق مختلف این کشور کشته و 3 تن دیگر از آنان زخمی شدند.
به گزارش ایرنا، وزارت دفاع افغانستان روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد 60 عضو گروه طالبان در عملیات نیروهای ارتش در 7 استان افغانستان کشته، تعدادی زخمی و 3 تن از آنان بازداشت شدند.
وزارت دفاع افغانستان در این بیانیه افزوده است که در این عملیات های نیروهای ارتش افغانستان تعدادی سلاح و مهمات نیز بدست این نیروها افغان افتاد.
وزارت کشور افغانستان نیز روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که 15 تن از اعضای گروه طالبان در استان های میدان وردک، پکتیا، قندهار، زابل، لغمان، لوگر، پکتیکا و هلمند کشته، 3 تن از آنان زخمی و 2 طالب بازداشت شدند.
براساس این بیانیه در این مدت تعدادی جنگ افزار سبک و سنگین هم بدست نیروهای افغان افتاد و 11 عدد بمب جاسازی شده در کنار جاده های افغانستان نیز کشف و خنثی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها