أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
وزیر اطلاع رسانی سوریه:
وزیر اطلاع رسانی سوریه، قطر را حامی اصلی داعش و جبهه النصره دانسته و گفته است این کشور حتی داخل عربستان سعودی، کویت و امارات نیز هسته‌های خاموش دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پرس تی وی، عمران الزعبی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد قطر حامی گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره است... قطر یعنی داعش، یعنی جبهه النصره و ما آماده‌ایم با ارائه مدرک این موضوع را ثابت کنیم.

وی افزود قطر از نظر امکانات مادی، فکری، فرهنگی و حتی اطلاعاتی توانایی ایجاد چنین سازمانی را ندارد پس باید دید چه عاملی پشت سر قطر است و نقش این کشور چیست.

وزیر اطلاع رسانی سوریه همچنین گفت قطر حتی داخل عربستان سعودی، کویت و امارات متحده عربی هسته‌های خاموش دارد و حکومت این کشورها نیز از این موضوع آگاهی دارد که قطر امنیت منطقه را به بازی می‌گیرد که نه به نفع امیر قطر یا مردم قطر بلکه به نفع رژیم صهیونیستی و سیاست صهیونیست‌ها در منطقه است.

الزعبی در ادامه تاکید کرد : این یک ادعا نیست بلکه اطلاعات موثقی است که می‌توانیم آنها را ارائه کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد منطقی نیست قطر بخشی از ائتلاف مبارزه با تروریسم باشد در حالی که خود حامی مالی تروریسم است. مرزهای ترکیه همچنان به روی تروریست‌ها باز است در حالی که در ائتلاف مبارزه با تروریسم حضور دارد اما سوریه که از سال ۲۰۱۱ از تروریسم رنج می برد و نیز کشور ایران در این ائتلاف حضور ندارند.

وی در ادامه اجرای قطعنامه‌ی ۲۱۷۰ را «اختیاری و گزینشی» دانست و گفت : این قطعنامه بیانگر آن است که آمریکا از سوی شورای امنیت، سرپرست این ائتلاف جهانی مبارزه با تروریسم است.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تصریح کرد: اگر [جامعه جهانی] به واقع خواهان مبارزه با تروریسم است باید فضای لازم برای مقابله با آن را فراهم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها