کد خبر: ۲۵۱۴۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
پپ گوارديولا سرمربي بايرن مونيخ در کنفرانس خبري قبل از بازي برابر منچسترسيتي در چارچوب مرحله مقدماتي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا، در يک نشست خبري به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، وی گفت: "ما فردا یک حریف بسیار طراز اول داریم. آنها از کیفیت بازی بسیار بالایی برخوردارند. ما باید توپ و میدان را در کنترل خود دربیاوریم، درغیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد و باید نود دقیقه بدویم تا توپ را پس بگیریم."

خبرنگاری از حضور ریبری، روبن، بن‌عطیه و لواندوفسکی در بازی فردا پرسید.

گواردیولا پاسخ داد: "فرانک امروز نیامده. دوشنبه به مطب پزشک باشگاه مراجعه کرده بود. آنها به من گفتند او نمی‌تواند بازی کند. البته برای بازی‌های بعدی غیبتش قطعی نیست و بازهم باید نظر پزشک تیم را بپرسم. آرین روبن همینجاست؛ اما تمرین امروز، نخستین جلسه تمرینی بود که او در این هفته شرکت کرد. باید ببینیم وضعیت او به چه صورت است. حضور او در بازی فردا بعید به نظر می‌رسد. درعوض از آمادگی رابرت لواندوفسکی اطمینان دارم. او در هر بازی در محوطه جریمه حاضر است. از عملکردش راضی‌ام. و اما مهدی بن‌عطیه. ما به او زمان دادیم. من از کاراکتر این بازیکن خیلی رضایت دارم ولی باید ببینیم چطور خودش را در تیم جا خواهد کرد. وقتی از آ اس رم به مونیخ آمد مصدوم بود و تمرینات کمی انجام داده بود. الان روز به روز بهتر می‌شود. اما قرار دادن وی در ترکیب تیم برای بازی فردا ریسک بالایی دارد. او از روی نیمکت بازی را دنبال خواهد کرد."

تونی کروس اخیرا گفته بود تنها مربی‌ای که او در مادرید دلتنگش می‌شود گواردیولاست.

پپ در واکنش به این صحبت گفت: "این حقیقت ندارد. چرا که در مونیخ رستوران‌های خیلی خوبی هم وجود دارد! اما خارج از شوخی، می‌دانم که تونی یکی از هواداران پروپاقرص بایرن مونیخ است اما او تصمیم خودش را گرفته بود... بیشتر از این دلم نمی‌خواهد درمورد این موضوع صحبت کنم."

مجددا از او در مورد باخت نیمه‌نهایی چامپیونزلیگ سال گذشته برابر رئال مادرید سوال شد.

وی پاسخ داد: "شکست‌ها جزئی از زندگی هستند. در ورزش همیشه شکست پیش می‌آید. باید از آنها درس گرفت و با پشتکار به راه خود ادامه داد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها