کد خبر: ۲۵۱۴۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
ليورپول امشب پس از پنج سال دوري نخستين بازي خود در ليگ قهرمانان را انجام مي‌دهد، اما مربي آن‌ها تاکيد مي‌کند که تاريخ آن‌ها به اين معني‌ست که هنوز يک تهديد بزرگ هستند.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، برندان راجرز سرمربی لیورپول تاکید می‌کند که تیمش در بازگشت به لیگ قهرمانان «توریست» نخواهد بود. قهرمان پنج دوره‌ی لیگ قهرمانان در اولین بازی خود پس از فصل ۱۰-۲۰۰۹ امشب [سه‌شنبه] در آنفیلد به مصاف لودوگورتس بلغارستان می‌رود. دیگر تیم‌های این گروه بازل سوییس و رئال مادرید اسپانیا هستند.

«برای بازیکنان و همه‌ی افرادی که به‌نحوی درگیر هستند این یک هیجان واقعی است، اما نه یک هیجان «شاد و شنگ». ما لیورپول هستیم. ما قهرمان پنج دوره‌ی لیگ قهرمانان هستیم. ما مترادف با بهترین سنت‌های این مسابقات هستیم. بازیکنان ما هیجان‌زده هستند، نه مرعوب.»

«به محض این که دوباره ما را در لیگ قهرمانان ببینید، درک می‌کنید که چه‌قدر دلمان برایش تنگ شده است. ما دوره‌ی خیلی عالی را در بالاترین سطح در این رقابت‌ها گذراندیم، و بعد از آن بیرون ماندیم. فکر می‌کنم رسیدن به این رقابت‌ها سخت است، اما ماندن در آن از آن هم سخت‌تر است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها