أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
مهاجم سايپا ادعا مي کند که در اين فصل موقعيتي به دست نياورده که گل بزند.
به گزارش پایگاه 598 مهدی سیدصالحی در این باره به "ورزش سه" گفت: اگر خدا کمک کند در ادامه فصل حتما گل می زنم تا اینجای فصل موقعیت زیادی به دست نیاورده ام. برای هر مهاجم موقعیت لازم است تا گل بزند و من واقعا تا اینجای فصل زیاد موقعیت به دست نیاورده ام.

او در مورد بازی تیمش با پدیده گفت: پدیده تیم بسیاری خوبی است آنها مربی خوبی دارند و با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه می تواند کار را برای هر تیمی سخت کنند. ما در کرج بازی می کنیم و محکوم به پیروزی هستیم. امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

سیدصالحی ادعا می کند تیمش فقط برای گرفته سهمیه آسیایی تلاش می کند: ما می خواهیم به همین روندمان ادامه دهیم تا بتوانیم در پایان فصل سهمیه آسیایی بگیریم. امسال سایپا مهره های خوبی جذب کرده و حق این تیم است که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها