أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
بال بلژيکي چلسي در آينده‌ي نزديک قرارداد پرسودي به ارزش 200 هزار پوند در هفته را با آبي‌ها امضا خواهد کرد و مورينيو از بابت ماندن شماره‌ي ده تيمش بسيار خوشحال است.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو پیش‌بینی می‌کند که ادن هازارد در پیراهن چلسی به یکی بازیکنان بزرگ همه‌ی دوران‌ها تبدیل خواهد شد. او تایید کرد که هازارد در «ماه آینده» قراردادی پنج‌ساله با ارزش ۱۰ میلیون پوند در سال امضا خواهد کرد. مورینیو فصل گذشته هازارد را در دریافت گل تساوی تیمش در بازی برگشت مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید مقصر دانسته و او را مورد انتقاد قرار داده بود، اما حالا اظهار می‌کند که شک ندارد که بخشی از فرآیند آموزش این بازیکن است؛ بازیکنی که به زعم مورینیو توانایی پیوستن به فهرست اسطوره‌های تاریخ فوتبال را دارد.

«فصل قبل از او انتقاد کردم، اما حتی همان موقع هم شرایط در حال تغییر بود. از زمانی که من در پیش‌فصل هازارد را در تایلند دیدم، تحول زیادی ایجاد شده بود. او داشت تغییر می‌کرد. او یک بچه بود که همیشه بر اساس استعداد ذاتی‌اش زندگی می‌کرد، که این خیلی فوق‌العاده است. اما از یک زمان خاص او شروع به طی کردن آموزش‌های تاکتیکی و ذهنی کرد، در حالی که هنوز خیلی جوان بود.»

«اما حالا ما می‌خواهیم او را از سطح یک بازیکن تراز اول، در سطح یکی از بزرگترین بازیکنان نسل خودش ببینیم. چون استعدادش این اجازه را به او می‌دهد. فکر می‌کنیم می‌تواند این کار را انجام بدهد و افتخار می‌کنیم که او چلسی را محیط مناسبی برای تحول خودش می‌داند. فکر می‌کنم به این خاطر است که او می‌خواهد به ما متعهد باشد، و به این خاطر است که ما از او می‌خواهیم به آینده نیز متعهد باشد. او بازیکنی‌ست که ما می‌خواهیم نگه‌ش داریم. چلسی دارد سعی می‌کند بر سر یک قرارداد جدید با او به توافق برسد، و او می‌خواهد این‌جا بماند و برای چند سال بیشتر به ما متعهد باشد. یک ماه دیگر، شاید هم کمتر، قرارداد جدید با او به امضا خواهد رسید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها