يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۴۵۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
رئيس کميته اخلاق ادعا مي کند حکم ايمان موسوي مهاجم فولاد قطعي است و به هيچ عنوان تغيير نمي کند.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که عسگریان قائم مقام فولاد پیش از این گفته بود که حکم موسوی به حالت تعلیق درآمده و مشکلی برای بازی کردن روبه روی استقلال ندارد.

موسوی به دلیل ادعایی که در مورد تخلفات قلعه نویی در استقلال کرده بود 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود که در بازی با استقلال باید آخرین جلسه محرومیتش را سپری کند.

علی اکبر محمدزاده در این باره به ورزش سه گفت: من نمی دانم چه کسی این حرف را مطرح کرده است ولی حکم موسوی تعلیق نشده است. همانطور که گفتم حکم ایمان موسوی قطعی است و به هیچ عنوان تغییر نمی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها