أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
بايرن مونيخ بابت مصدوميت فرانک ريبري بسيار نگران است. اين احتمال وجود دارد که او به بازي فردا شب بايرن برابر منچسترسيتي در چارچوب دور مقدماتي رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي اروپا نرسد.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان تمرین روز دوشنبه، ریبری مجددا در زانوی چپش احساس درد کرد و بی‌درنگ راهی مطب دکتر هانس ویلهلم مولر پزشک باشگاه بایرن شد.

در اردوی آماده‌سازی باواریایی‌ها که پیش از شروع فصل جدید بوندسلیگا در امریکا برپا شده بود، زانوی او آسیب دید و به همین دلیل نتوانست در دو بازی نخست بایرن در فصل جدید به میدان برود. اما در بازی هفته سوم برابر اشتوتگارت به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و آمادگی خوبی از خود نشان داد. وی توانست روی پاس رابرت لواندوفسکی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

اما غیبت او در تمرین امروز بایرن که آخرین جلسه تمرینی پیش از مصاف با من‌سیتی بود، نگرانی‌هایی را درمورد عدم حضور او در دیدار فردا به‌وجود آورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها