أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۶۳
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
از امشب جنگ جديدي ميان رونالدو و مسي آغاز مي شود.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، عدد 67 برای رونالدو و مسی عدد خاصی است. این عدد شمار گل‎های هر دو بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندند را نشان می دهد. امشب رئال و فردا شب بارسا در حالی کار خود را در لیگ قهرمانان آغاز می کنند که دوئل میان دو تیم تبدیل به یک دوئل تمام عیار میان مسی و رونالدو شده است.
رونالدو فصل گذشته در لیگ قهرمانان با به ثمر رساندن 17 گل یک رکورد خارق العاده را به ثمر رساند و توانست که از نظر شمار گل‎های اروپایی با مسی برابری کند. حالا هر دو بازیکن فقط چهار گل تا رائولی فاصله دارند که 71 گله است و این روزها آماده آویختن کفش‎هایش در قطر می شود.
با توجه به روند دو بازیکن در لیگ قهرمانان در سالهای اخیر رسیدن به رکورد رائول اجتناب‎ناپذیر به نظر می‎رسد اما باید دید که کدام یک زودتر این رکورد را به نام خود ثبت می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها