أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
جرارد پيکه پيش از بازي بارسلونا و آپوئل نيکوزيا در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، مدافع بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" حس خیلی خوبی داریم. خوشحال هستیم که سه بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم. حریف فردای ما نه سطح بالایی دارد و نه شناخته شده است اما مسلما به ثمر رساندن گل اول مشکل خواهد بود."

پیکه در مورد نیمکت نشینی خود در بازیهای اخیر اظهار داشت:"از نظر بدنی شرایط خوبی دارم. نیمکت نشینی من در بازی قبلی یک تصمیم فنی بود و باید آن را بپذیرم. به خوبی تمرین کرده ام. ناراحتی من مشهود است و هنوز احساس درد می کنم. هرگز خود را یار فیکس یا ذخیره ندانسته ام. سعی می کنم به بهترین شکل با انتقادات کنار بیایم .از روند تیمی راضی هستم و نمی توانم نظر رسانه ها و مردم را تغییر دهم."

وی در مورد حضور خود در راهپیمایی مردم کاتالونیا در پنجشنبه گذشته توضیح داد:" من یک کاتالانی هستم و می خواستم در این جشن حضور داشته باشم. می خواستم بخشی از جمعیت 1.8 میلیون نفری باشم. نباید در مورد علاقه من به حضور در تیم ملی اسپانیا تردید ایجاد کرد. من یازده سال در تیم ملی بوده ام. این قضیه کاملا با نظر من در مورد همه پرسی برای استقلال کاتالونیا فرق دارد. مردم حق رای دادن دارند و می توانند در یک کشور دموکراتیک نظر خود را آزادانه بیان کنند."

پیکه در مورد عملکرد خوب بارسلونا در ساختار دفاعی گفت:" مسلما بهتر شده ایم اما هنوز خیلی از فصل باقی مانده است. باید در طول فصل سخت تلاش کنیم."

مدافع بارسلونا در مورد روند نابسامان رئال توضیح داد:"نمی توان گفت که حالا که از آنها پیش افتادیم همه چیز تمام شده است. نمی توان گفت که هرگز در طول فصل به ما نزدیک نخواهند شد."

وی در مورد لوئیز انریکه گفت:" می دانستیم که علیرغم این که اولین حضور خود را در بارسا دارد این اتفاقات رخ می دهد. با جدیت با ما تمرین کرد و مسلما بازی خوبی در پیش خواهد بود. "

اخیرا خبری مطرح شده بود مبنی بر این که نیمکت نشینی او و نیمار در مقابل اتلتیک به علت تماشای بدون اجازه بازی بسکتبال بوده است. وی گفت :" این خبر نشانه ای از رفتار خبرنگاران در این روزهاست. آنها این خبرها را منتشر می کنند تا کلیک های بیشتری روی صفحات وبشان زده شود. این خبر کذب است، همان طور که نیمکت نشینی نیمار کذب بود."

مدافع بارسلونا در مورد همکاری زوج مسی – نیمار گفت :" آنها مثل همیشه هستند اما کاملا طبیعی است که هواداران امیدوار باشند. بهترین های دنیا در این جا هستند تا سرنوشت بازیها را تعیین کنند."

پیکه در مورد دادگاه شکایت بارسا از مدیر سابق خود ، لاپورتا گفت :" وارد این مقوله نمی شوم." و در مورد بازی فردای لیگ قهرمانان اظهار داشت:" بارسا چهار بار قهرمان اروپا شده است. نسل بسیار خوبی در این تیم وجود دارد و می خواهیم جامهای بیشتری را بدست بیاوریم."

وی در مورد دو هم تیمی خود، ماتیو و بارترا نیز صحبت کرد:" ماتیو خیلی سریع است. می تواند با توپ به سمت جلو حرکت کند و به خوبی با بارسا هماهنگ شده است. در مورد بارترا نیز چند هفته پیش با هم خصوصی صحبت کردیم و نمی خواهم این حرفها را در ملاء عام مطرح کنم."

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها