يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۴۶۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
لوئيز انريکه پيش از بازي بارسلونا مقابل آپوئل نيکوزيا در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بارسلونا در مورد بازی مقابل آپوئل نیکوزیا گفت:" لیگ قهرمانان برای من تورنمنت جذاب و زیبایی است. تیم شرایط خوبی دارد. در آغاز فصل هستیم و جا برای بهتر شدن وجود دارد. قطعا با توجه به ترکیبی که در اختیار داریم و روندمان در سالهای اخیر اهداف کوچک در لیگ قهرمانان مفهومی نخواهند داشت. در حال حاضر هدفمان کسب پیروزی در اولین بازی است."

وی در مورد این بحث که کدام دروازه بان باید در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد بیان داشت:"هر دروازه بانی که قرار باشد در ترکیب باشد از قبل به او اطلاع می دهم. از زمانی که به بارسا آمدم گفتم که سه دروازه بان خوب در اختیار دارم و بهترین تصمیم را برای ترکیب خواهم گرفت. اولویتم برای دروازه بانی چه کسی است؟ خواهید دید."

انریکه در این باره که قهرمانی در کدام تورنمنت برایش جذاب تر است توضیح داد:" هر تورنمنتی که آن را ببریم برایم جذاب تر خواهد بود. من بر اساس جامهایم مورد قضاوت قرار خواهم گرفت. برای همه جامها تلاش خواهیم کرد."

وی در مورد روند نیمار گفت:" فصل گذشته خیلی خوب کرد. انگیزه ، گلزنی و تلاش زیادی داشت. بی نظیر است. اگر بتواند بهتر ا شود و به جلو حرکت کند فوق العاده خواهد بود."

مربی بارسا در این باره که سیاست نقل و انتقالات تیمش چه خواهد بود توضیح داد:" فرمول من خرید در پستهایی است که لاماسیا در آنها پوشش لازم را نداده است. به هر صورت هر فرمولی که مورد استفاده قرار گیرد، هدفمان پیروزی خواهد بود."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها