کد خبر: ۲۵۱۴۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
محسن خليلي با رضايت علي دايي در تمرينات پرسپوليس شرکت کرد تا با حضور در تمرينات تيمي خودش را به شرايط بازي برساند.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، او بعد از تغییر و تحولات در پرسپولیس با اجازه درخشان تمریناتش را همراه تیم انجام داد.خلیلی در خصوص آخرین وضعیت خودش و پرسپولیس گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

شرایطم بهتر می‌ شود

در حال حاضر بعد از تمریناتی که انجام دادم شرایط خوبی دارم و روز به روز بهتر می‌ شوم.حدود یک سال از فوتبال و زمین مسابقه دور بودم و با این تمرینات رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‌ کنم.

درخشان از من استقبال کرد

وقتی اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس افتاد از آقای درخشان پرسیدم اگر فکر می‌ کنید در تمرینات تیم مشکل ایجاد می‌ شود و دوست ندارید من در کنار تمرینات باشم من تمرین نکنم. ایشان هم به من گفتند مشکلی وجود ندارد و با روی باز از من استقبال کردند. به همین خاطر من هم در تمرینات شرکت کردم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و فعلا به قرارداد بستن فکر نمی کنم.

با دایی صحبت کوتاهی کردم

با علی دایی همان روز که سر تمرین آمدند در حد خداحافظی صحبت کردم وصحبت کوتاهی با هم داشتیم.برای تمرین کردن صحبت خاصی نشد و در این چند روز هم صحبتی با هم نداشتیم چون ایشان خیلی درگیر خبرنگاران و اتفاقات اخیر هستند.

دوست دارم تیم به آرامش برسد

به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم این تیم به آرامش برسد چون هر وقت این تیم حاشیه داشته لطمه خورده و نباید این اتفاقات بیافتد چون تیم ضرر می‌ کند.

برخوردها قشنگ نبود

به هر حال جابجایی در فوتبال اتفاق می‌ افتد و این طبیعی است. به اعتقاد خیلی ها برخوردها قشنگ نبود و اگر این جابجایی مدیریت می‌ شد بهتر بود. به هر حال هیات مدیره حتما دلایل خودش را داشته . نه علی دایی بلکه هر کس دیگری که سرمربی پرسپولیس باشد حتی محسن خلیلی انتظار دارد همانطور که با آرامش قرارداد امضا کرده با آرامش و بدون تنش هم برود. هواداران هم باید این شرایط را درک کنند تا این فشار از تیم برود . همین فشارها به بازیکنان هم وارد می‌ شود تا نتوانند با تمرکز بازی کنند.

هواداران به انتخاب هیات مدیره احترام بگذارند

هیات مدیره آقای درخشان را انتخاب کرده و ایشان هم قراردادش را امضا کرده و در این شرایط هوادارن هم به انتخاب هیات مدیره احترام بگذارند. باید هواداران از تیم تشویق کنند و به فکر تیم محبوب شان باشند.تغییر و تحول در پرسپولیس انجام شده و با حمایت هواداران فقط تیم به آرامش می‌ رسد. به هر حال ایشان کارش را در تیم آغاز کرده تا هر چه زودتر تیم به شرایط ایده آل برسد.

یک پرسپولیسی در کنار درخشان است

آقای درخشان پرسپولیس بوده و سال ها در این تیم حضور داشته و در حال حاضر می‌ خواهد تفکراتش را در تیم پیاده کند.در کنار آقای درخشان هم یک پرسپولیس هست که با علی دایی هم کار کرده. حسین عبدی مدرک بالایی دارد و می‌ توانند در کنار هم به تیم کمک کنند.

از مربی قبلی و فعلی تشکر می‌ کنم

من در مورد قرارداد بستن نه با علی دایی و اطرافیانش و نه با حمید درخشان و ارافیانش صحبت نکردم. دوست داشتم در کنار تیم تمرین کنم تا به آمادگی برسم . بعد از رفتن آقای دایی هم به آقای درخشان گفتم می‌ توانم تمرین کنم که استقبال کرد. از هر دو مربی پرسپولیس تشکر می‌ کنم . اگر هم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و کادر فنی این تشخیص را بدهد برای قرارداد بستن مشکلی ندارم.

به یاد نفر بازی می‌ کنم

آقای الیاسی سرپرست تیم یاران مناجاتی برای حضور در بازی خیریه برای زنده یاد مهدی نفر هم تماس گرفتند که من استقبال کردم. در تیم‌ملی جوانان شاگرد آقای مناجاتی بودم و دوست دارم در کارهای خیریه حضور داشته باشم. مهدی نفر اتز دوستان خوب من در مطبوعات بود و وقتی به ورزشگاه درفشی فر رفتم واقعا جای خالی او را احساس کردم.

مشکل مالیاتی ام حل نشده

مشکل مالیاتی من هنوز حل نشده و این مشکل از زمان استیل آذین باقی مانده. آقای ناظمی با دست خودش در قرارداد من نوشتند که مالیات به عهده باشگاه استیل آذین است. آقای هدایتی هم به درخواست من قول مساعد دادند اما هنوز هیچ خبری نشده است.من هم منتظر خبری از سوی ایشان هستم تا این مشکل حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها