أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۴۸۳
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
رضا حقيقي بعد از برکناري علي دايي توانسته اعتماد حميد درخشان را جلب کند و به عنوان بازيکنان ثابت در ترکيب پرسپوليس به ميدان برود.
هافبک مشهدي پرسپوليس در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرايط و تغييرات تيمش حرف زد که در ادامه مي‌خوانيد.

حقيقي در مورد نتيجه تساوي تيمش مقابل نفت مسجد سليمان اينطور توضيح داد: به هرحال از نظر روحي بهم ريخته بوديم و شرايط خوبي نداشتيم. علي دايي تازه جدا شده بود و اين مساله روي تمام تيم تاثير گذاشته بود.

وي ادامه داد: به هرحال برخي هنوز نتوانسته بودند با اين جدايي کنار بيايند و اين مساله روي روند بازي تاثير گذاشته بود. در حين بازي هم تا به خودمان آمديم گل بچه‌گانه‌اي خورديم. هنوز هم قبول نمي‌کنم بازيکن حريف با آن ضربه به دنبال گلزني بود و مشخص نبود ضربه‌اش با چه هدفي زده شد. فشار زيادي روي تيم بود و در نهايت توانستم بازي را به تساوي بکشانيم اما مطمئنا اين شرايط در بازي‌هاي آينده اينطور نخواهد بود.

حقيقي در مورد بازي اين هفته تيمش مقابل راه آهن هم با اعلام اينکه شرايط تيم کاملا مهياي مقابله با شاگردان استيلي است، گفت: تمرينات خوبي را به همراه درخشان پشت سر گذاشتيم و ايشان نکاتي که لازم داشتند توانستند در تمرينات اجرا کنند. شرايط خيلي بهتر شده و خوشبختانه همه قبول کرده‌اند آقاي درخشان سرمربي تيم است.

شماره 9 پرسپوليس در رابطه با برکناري علي دايي و نظرش درباره اين تغييرات اينطور توضيح داد: ما بازيکن هستيم. مطمئنا هر کس در دلش نظري دارد اما نمي‌توان آن را به زبان آورد و مخصوصا در رسانه‌ها علني کرد. شخصا هم نمي‌توانم راز دلم را در اين باره بگويم که خوشحالم يا ناراحت.

وي ادامه داد: ما بازيکن باشگاه هستيم و نمي‌توانيم درباره عزل و نصب نظري بدهيم. قرارداد ما با باشگاه است و اين مسائل به ما مربوط نمي‌شود.

حقيقي در مورد رضايتمندي درخشان از او گفت: خيلي خوشحالم که آقاي درخشان به من اعتماد دارد و اين باعث شده تا اعتماد به نفسم بالا رود. هر چه داشته باشم براي موفقيت تيم به کار مي‌برم و اميدوارم تاثيرگزار باشم.

سياسي اعلام کرده بود از اين به بعد پول بازيکنان به صورت هفتگي به آنها پرداخت مي‌شود، حقيقي از اين مساله ناراحت است و اينطور آن را ابراز مي‌کند: بحث رضايت نيست. اما هر کسي دوست دارد پول گنده بگيرد و هفتگي به سودش نيست. البته با توجه به شرايط باشگاه ما همه جوره حاضريم با آنها کنار بياييم. ما آمده‌ايم تا باري از دوش باشگاه برداريم و نمي‌خواهيم بار دوش باشگاه باشيم و مهم موفقيت پرسپوليس است.

حقيقي در پايان در مورد آينده پرسپوليس گفت: جدول اکنون قابل اعتنا نيست. شان و جايگاه پرسپوليس هم اين رتبه نيست. مطمئن باشيد از اين هفته به گونه‌اي عمل مي‌کنيم تا هرچه زودتر تيم به جايگاه‌ اصلي‌اش برسد. به نظرم از هفته بيستم جدول ارزش ديدن دارد و تا آن موقع شرايط ما هم در جدول ديدني است و اکنون به جدول نگاه نمي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها