يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۴۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
پدر دیوانه‌ای در عربستان سعودی، پسر خردسالش را به‌خاطر سرپیچی از دستوراتش با اسید سوزاند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، این فاجعه که در روستای «جازان» رخ داد، پسربچه‌‌ای به نام «علی» در شرایطی که از ناحیه سر دچار سوختگی شدید شده بود با گریه و زاری از خانه پدری فرار کرد و خود را به خانه ‌مادر یمنی‌اش رساند.


این پسربچه که با کمک مادرش به بیمارستان انتقال یافت در توصیف ماجرا گفت: پدرش در زمان ریختن اسید روی سر او، مست بوده و تنها به‌خاطر خودداری علی از سرقت اموال مردم او را مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار داده است.


«علی» معتقد بود بارها به پدرش گفته این کار گناه است و حاضر به ارتکاب آن نیست اما هر بار با واکنش شدید پدر و مشت و لگدهای او روبه رو شده است.


مادر علی که از دیدن وضعیت هولناک جراحات پسرش در حالت شوک‌زدگی قرار داشت به مأموران گفت: من از همسر سابقم هفت پسر دارم که هیچ‌یک از آن‌ها به خواست پدرشان شناسنامه ندارند.

 

همسر سابقم از کودکی پسرها را برای گدایی و سرقت تعلیم می‌داد و اگر هر کدام از آن‌ها از انجام دستورات او خودداری می‌کردند با ضرب و شتم شدید آن‌ها را تنبیه می‌کرد.

 

این زن به‌خاطر ملیت یمنی‌اش موفق به دریافت حمایت از سازمان مربوطه در عربستان سعودی نشده بود. در حال حاضر براساس اظهارات پسر خردسال، مرد کودک آزار بازداشت شده، اما هنوز هیچ صحبتی درباره میزان مجازات او نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها