أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۵۰۴
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
تهران - ایرنا- با دقت عمل و هوشیاری ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر پلیس راه ، یک قاچاقچی که 266 بسته آب بندی شده تریاک به وزن دو کیلوگرم را بلعیده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن قم حین کنترل مسافران خروجی قطار بندر عباس – تهران که در ایستگاه محمدیه قصد پیاده شدن را داشتند، با استفاده از فن چهره زنی به یکی از آنها مظنون شدند که با رعایت حقوق شهروندی وی را جهت بررسی موضوع به گیت پلیس هدایت کردند.

بر اساس این گزارش،با توجه به حالات جسمانی و ظاهری وی ،ماموران که به حمل مواد مخدر با استفاده از روش بلعیدن مظنون بودند، پس از مراقبتهای ویژه در بیمارستان، تعداد 266 بسته مواد مخدر به وزن دو کیلوگرم تریاک آب بندی شده را از معده وی خارج کردند.

بنا بر این گزارش ، متهم جهت فرار از چنگال قانون مبلغ 50 هزار تومان به عنوان رشوه پیشنهاد کرد که ماموران با صحت عمل مبلغ پیشنهادی را ضمیمه پرونده کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها