أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال گفت: سیاسی تمام هزینه‌های تیم پرسپولیس را از جیبش خرج می‌کند و حق فسخ قرارداد هر شخصی را می‌تواند داشته باشد.
نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره رفتن دایی از تیم پرسپولیس گفت:شاید این موضوع به من ارتباطی نداشته باشد چرا که من در تیم پرسپولیس نیز حضور نداشته‌ام اما هر آمدنی یک رفتن نیز در پی  دارد.
 
شاید از نظر بعضی افراد آمدن سیاسی به فوتبال عملکردی غیر حرفه‌ای باشد ولی سیاسی تمام هزینه‌های تیم پرسپولیس را از جیب می‌پردازد و حق فسخ قرارداد هر شخصی را می‌تواند داشته باشد.
 
وی در ادامه بیان کرد: چطور زمانی که سیاسی می‌خواهد بیاید به تیم همه موافق هستند ولی چون این شخص عذر کسی را خواسته است برخی ناراحت می شوند و  باید بگوییم چرا و به چه دلیل؟ در فوتبال چرایی وجود ندارد. درست است که تجربه سیاسی کم است ولی نمی‌توان گفت؛ مدیریت بلد نیست چرا که این فرد با مدیریتی که تا به اینجا داشته توانسته این همه قدرت را کسب کند و توان چرخاندن یک تیم باشگاهی را داشته باشد.
 
وی در ادامه افزود: باید شرایط روحی درخشان را نیز در نظر گرفت چرا که فشارهای زیادی این مربی در تیم پرسپولیس وجود دارد و شعارهایی که بر علیه این شخص داده می‌شود در فوتبال ما غیر حرفه‌ای است.
 
وی در ادامه بیان کرد: سیاسی زمانی که تعهد می‌دهد ، تمام حق و حقوق را  به طور کامل پرداخت می‌کند . به نظرم آنچه که برای پرسپولیس اتفاق افتاده است باید همه به این تیم کمک کنیم تا شرایط بهتری را در پیش رو داشته باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر دایی نتیجه می‌گرفت کسی جرات اعتراض نداشت ولی زمانی که نتیجه نمی‌گیرد باید عوض شود خود کرده را تدبیر  نیست و عوض کردن جزو ذات فوتبال است و این را هم باید در نظر گرفت که افتخارات دایی را نمی‌توان کتمان کرد ولی آیا  افتخارات در رابطه با ایشان با این وضعیت مناسب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها