أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۶۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
نائب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: مصدومیت امید نوروزی از ناحیه کشاله ران جدی است اما حضور یا عدم حضور او در بازی‌های آسیایی هنوز قطعی نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسن رنگرز در مورد اینکه آیا امید نوروزی بازی‌های آسیایی را از دست داده است گفت: آسیب دیدگی این کشتی‌گیر جدی است یک ماه پیش از رقابت‌های جهانی هم پیگیر درمان او بودیم. با مساعدت فدراسیون پزشکی ورزشی ام آر آی گرفته شد.

وی ادامه داد: تصور خود من این بود هر فردی جای نوروزی با این آسیب‌دیدگی که در کشاله ران داشت و با قرعه سختی هم روبرو بود کار سختی داشته باشد اما این ورزشکار با این وضعیت تمام تلاش خود را انجام داد.

نائب‌رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد: با توجه به این آسیب‌دیدگی در تلاش هستیم که هرچه سریعتر او را درمان کنیم و هنوز در خصوص اینکه این کشتی‌گیر بازی‌های آسیایی را از دست داده است یا خیر چیزی مشخص نیست و نمی‌شود به طور قطعی اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نوروزی نتواند به بازی‌های آسیایی برود چه کسی جایگزین او خواهد شد عنوان کرد: طبق قوانین بین‌المللی در صورت تائید فدراسیون پزشکی ورزشی می‌توانیم شخصی را جایگزین او کنیم اما تمام تلاش ما این است که امید درمان شده و به مسابقات اعزام شود.

رنگرز در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته فنی در این مورد بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها