کد خبر: ۲۵۱۶۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
قول می‌دهم که سخت کار کنیم و به راهی که می‌خواهیم برسیم. من سعی می‌کنم بیشتر از آنکه وعده بدهم، کارم را انجام دهم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به کشورمان گفت: مطلبی که حائز اهمیت است این است که من امروز اینجا هستم تا توافق‌نامه را با فدراسیون امضا کنیم. ما 2 ماه را از دست داده‌ایم و باید این زمان را با تلاشی که خواهیم کرد، برگردانیم و خودمان را آماده کنیم.

 

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در هر موقعیتی از زندگی یک نقطه تیره و یک نقطه شفاف وجود دارد. ما می‌توانیم یا به نقطه تیره برسیم یا نقطه شفاف. بنابراین نتیجه این است که ما 2 گزینه به نام‌های نقاط منفی یا نقاط مثبت داریم و فکر می‌کنم که باید به نقاط مثبت و شفاف نگاه کنیم.

 

کی‌روش ادامه داد: هیچگاه راجع به قراردادم صحبت نمی‌کنم و امروز هم می‌خواهم در خصوص نقاط مثبت حرف بزنم و به نقاط مثبت نگاه کنیم. باید کارمان را از فردا شروع کنیم و بدانیم اگر جام‌جهانی برای ما سخت‌ بوده، جام‌ملت‌ها سخت‌تر است.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد جدیدش با فدراسیون فوتبال امروز امضا می‌شود، گفت: تا آنجا که می‌دانم برنامه برای بعدازظهر امروز است.

 

کی‌روش در مورد اردوی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: بعد از اینکه امروز قرارداد را امضا کردیم از فردا صبح کارمان را شروع می‌کنیم. در حال حاضر هیچ مطلبی نمی‌توانم بگویم اما باز هم تاکید می‌کنم برای ما استرالیا از برزیل دشوارتر و دشوارتر است. می‌توانیم برنامه‌ریزی‌ها و آرزوهای بزرگی در سر داشته باشیم ولی باید برای برگزاری اردوها و برنامه‌هایمان حمایت شویم.

 

وی در ادامه در پیامی خطاب به مردم ایران گفت: قول می‌دهم که سخت کار کنیم و به راهی که می‌خواهیم برسیم. من سعی می‌کنم بیشتر از آنکه وعده بدهم، کارم را انجام دهم، نه مثل بعضی‌ها که خیلی‌ وعده‌ می‌دهند و نصف آن هم کار نمی‌کنند به خاطر همین تلاش می‌کنم تا کمتر وعده بدهم و بیشتر کار کنم.

 

همچنین کی‌روش در واکنش به شکست 4 بر یک تیم فوتبال امید در نخستین دیدار از بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی گفت: من این بازی را نگاه کردم. درست است که آنها در بازی اول خود شکست خوردند اما از فردا پیروزی‌های تیم امید آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها