أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۶۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
مدیر شبکه یک سیما برنامه‌های پیش روی این شبکه را در ادامه سال تشریح کرد.
مهدی فرجی درخصوص برنامه‌های پیش روی این شبکه در سال جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه دل مردم برای دفاع مقدس می‌تپد و این مساله را در اقشار مختلف مردم می‌بینیم و همچنین بر مبنای شعار شبکه یک مبنی بر «شبکه یک، شبکه هر ایرانی»، پخش سریال «معراجی‌ها» را در دستور کار شبکه قرار داده‌ایم.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین سریال «پرده‌نشین» نیز برای نیمه دوم محرم تا پایان صفر امسال در نظر گرفته شده است.

مدیر شبکه یک سیما با اشاره به موضوع این سریال تصریح کرد: محوریت این سریال، زندگی روحانیت با توجه به ابعاد اخلاقی و عملی است.

فرجی با بیان اینکه «سریال گذر از رنج‌ها» نیز آماده پخش برای امسال است، گفت: این سریال اثر حسن‌پور است که قصه آن در مناطق شمالی کشور می‌گذرد؛ این اثر به بیان غصه‌ها و رنج‌های جامعه روستایی پیش از انقلاب و افزایش مشارکت آنان در سال‌های پس از انقلاب، به خصوص مشارکت زنان می‌پردازد؛ قصه این سریال سال‌های 1318 تا 1390 را روایت می‌کند.

وی با اشاره به سریالی با موضوع جاسوسی، از آمادگی پخش آن خبر داد و بیان کرد: این سریال با عنوان «خانه امن» ساخته شده که روایتگر ترور دانشمندان ایرانی توسط رژیم صهیونیستی است.

مدیر شبکه یک سیما همچنین از ساخت سریالی به کارگردانی سیروس مقدم خبر داد و افزود: این سریال نیز موضوعی پلیسی داشته که نام آن «میکاییل» است؛ همچنین مهدی فخیم‌زاده نیز سریال «قورباغه و قناری» را برای پخش آماده می‌کند؛ علاوه بر این سریال «عامل سوم» نیز به دست فریدون جیرانی با موضوعی جاسوسی تولید شده است.

فرجی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های تولیدی این شبکه خاطرنشان کرد: برنامه‌ای ترکیبی نیز با عنوان «مصیر» نیز در دستور کار است که به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد؛ این برنامه قرار است روزهای دوشنبه پخش شود؛ همچنین برنامه دیگری با عنوان «فیروزه» با محوریت نقش بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و سبک زندگی نیز آماده پخش است.

وی ادامه داد: علاوه بر این عفاف، حجاب، سبک زندگی و افزایش جمعیت نیز از دیگر رویکردهای این برنامه خواهد بود.

مدیر شبکه یک سیما در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به رویکردهای این شبکه در قبال شکل گیری شبکه‌های تلویزیونی جدید برای جذاب‌تر شدن برنامه‌ها، اظهار کرد: شکل گیری و راه‌اندازی شبکه‌های جدید جای خوشحالی دارد؛ با این حال شبکه یک شبکه‌ای عمومی بوده و برنامه‌های آن برای بینندگان عام است.

فرجی گفت: با این حال تلاش ما این است که برنامه‌های جذاب‌تری داشته باشیم و سهم خود را در این خصوص در تلویزیون ارائه کنیم؛ در این راستا قرار است سریال‌ها و گفت‌وگوها به شکلی جذاب‌تر و ارتقا یافته‌تر از پیش تولید شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها