أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۶۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
مجموعه تلویزیونی «کیفر» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین تبریزی از شنبه آینده روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو با بیان اینکه مجموعه تلویزیونی «کیفر» حسین تبریزی از شنبه هفته آینده از شبکه دو سیما پخش می‌شود، گفت: این مجموعه تلویزیونی که در هفته دفاع مقدس هر شب ساعت 21:30 دقیقه روی آنتن تلویزیون می‌رود کنکاشی در سبک زندگی دو خانواده است که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزهای دینی بر آن فائق می‌آیند.

وی درباره به تعویق افتادن زمان پخش این مینی سریال تصریح کرد: ماه مبارک رمضان شبکه دو سریال «فاخته» را روی آنتن برد به همین دلیل با توجه به تم اصلی این مینی سریال تصمیم گرفتیم آن را برای پخش در هفته دفاع مقدس اماده کنیم.


http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/04/27/635412788723034319.jpg

مجموعه تلویزیونی «کیفر» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این مینی سریال با محوریت عدالت طلبی و تاثیر آن بر زندگی در6 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شد است.

این سریال به روایت زندگی دو دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می‌شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می‌گردد.


«کیفر» با بازی کامبیز دیر باز در نقش جهان، امیر دژاکام در نقش عطا،، فریبا کوثری در نقش نرگس و فریبا متخصص در نقش فرخنده و تیرداد کیایی، اتابک نادری، سیروس همتی، داوود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد، حمید شریف‌زاده و با حضور علی سلیمانی و محسن افشانی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

فیلمنامه این مینی سریال را حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته‌اند و از دیگر عوامل آن می‌توان به داوود شیرعلی مجری طرح، رضا شیخی مدیر تصویربرداری، احمد اردلان مدیر صدابردار ی، محمدرضا قومی طراح گریم، بهاره امینی طراح صحنه و لباس، خیرا.. تقیانی‌پور بازیگردان، امیر سلیم خانی برنامه ریز، امیر فارقی دستیار اول کارگردان، سمیه شهرابی منشی صحنه، نادر محمدی جانشین تولید و همایون نوذر عکاس اشاره کرد.

جام جم

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها