يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۷۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با راه‌آهن تاکید کرد که هواداران پرسپولیس نباید اتفاقات بازی قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان را تکرار کنند.

به گزارش پایگاه 598،محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با راه آهن عنوان کرد: جو تیم نسبت به هفته گذشته کمی بهتر شده و بازیکنان با آرامش بیشتری تمرین می‌کنند. در هفته گذشته اتفاقاتی افتاد که در کمتر تیمی دیده می‌شود و در ورزشگاه هم فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود. امیدوارم در بازی فردا با راه آهن، هواداران پرسپولیس اتفاقات بازی قبلی را تکرار نکنند چون شعار دادن علیه کادر فنی چیزی را عوض نمی‌کند و تیم ما نیاز به آرامش دارد. هواداران باید از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند.

وی در خصوص کادر فنی جدید پرسپولیس و کار کردن با حمید درخشان تاکید کرد:‌ باشگاه تصمیم گرفت سرمربی را تغییر دهد و ما هم باید به هر فردی که سرمربی تیم است احترام بگذاریم. درخشان و عبدی مربیان خوبی هستند و تمرینات آنها هم متنوع است. در این مدت  تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و امیدوارم نتیجه‌اش را در بازی با راه‌آهن ببینیم و 3 امتیاز را بگیریم.

هافبک پرسپولیس در مورد تیم راه‌آهن و تقابل با حمید استیلی گفت:‌ را‌ه‌آهن بازیکنان بسیار خوبی دارد که سال‌ها است در لیگ برتر بازی می‌کنند و کادر فنی خوبی هم دارند. آنها چندان خوب نتیجه نگرفتند و مقابل پرسپولیس خیلی انگیزه دارند که این کار ما را سخت می‌کند. باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم تا وضعیت‌مان از این بدتر نشود. فقط باز هم از هواداران می‌خواهم که از تیم حمایت کنند و به بازیکنان و کادر فنی استرس ندهند.

نوری در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس شانس قهرمانی ندارد گفت: من این حرف را قبول ندارم و معتقدم پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است. فاصله ما با تیم‌های بالای جدول زیاد نیست و فقط نیاز به دو سه برد پیاپی داریم تا به بالای جدول برسیم. امیدوارم در این بازی 3 امتیاز را بگیریم تا برای دیدارهای آینده روحیه بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها