أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل پیشین استقلال گفت: افشارزاده از من خواست به باشگاه بیایم اما خودش در باشگاه حضور نداشت.

به گزارش پایگاه 598 ، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه چرا حاضر نشد برای تحویل اسناد و مدارک امروز (چهارشنبه) به باشگاه استقلال برود، اظهار داشت: روز دوشنبه به بهرام افشارزاده نامه نوشتم که آمادگی این را دارم که بار دیگر - تاکید می‌کنم بار دیگر- اسناد و مدارک را تحویل وی دهم.

وی ادامه داد: افشارزاده به من نامه نوشت که چهارشنبه منتظر حضور شما در باشگاه هستیم. در آن نامه تاکید کرده بودم که مدارک را تحویل شما (افشارزاده) می‌دهم اما مدیرعامل استقلال در نامه خود اعلام نکرد که شخص دیگری به جای او در باشگاه حضور خواهد بود. برای همه احترام قائلم ولی طبق قانون مدارک را مدیرعامل قبلی تنها به مدیرعامل جدید تحویل می‌دهد. آیا این کار بد است؟ نرفتن من به باشگاه حساسیتی نداشت و طبق قانون عمل کردم.

مدیرعامل پیشین استقلال در مورد اینکه از افشارزاده دلخور است، تصریح کرد: به لحاظ قانونی باید اسناد را تحویل مدیرعامل باشگاه می‌دادم. وقتی ایشان از من می‌خواهد که به باشگاه بیایم و می‌بینم در باشگاه حضور ندارد و قصد سفر به اینچئون را دارد، نباید دلخور شوم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که امیر رضا خادم عامل ایجاد اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس است، گفت: در برنامه‌های تلویزیونی همه شاهد بودند که 2 طرف ماجرا نمی‌خواستند این اتفاقات بیفتد. اگر خادم خودش در این مناظره‌ها شرکت می‌کرد، مسائل را جمع می‌کرد چون او نماینده وزیر ورزش و جوانان است. اگر خادم موضوعی را می‌بیند باید به آن ورود کند.

وی افزود: بحثی با خادم ندارم اما استقلال و پرسپولیس باید روی پای خودشان بایستند. اگر کسی بالای سر این دو تیم باشد، توهین به مدیریت باشگاه است.

مدیرعامل پیشین استقلال درباره دلخوری‌اش از امیر قلعه‌نویی، عنوان کرد: گفته بودم اگر قرار بود قلعه‌نویی در استقلال بماند، بهتر بود قبل آن از من رخصت می‌‌گرفت. به خاطر همین از او دلخوری کوچکی دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها