أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش با فکر کردن به قهرمانی تمرکزش را از دست می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598،رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

تسنیم:‌ تراکتورسازی با 6 پیروزی و 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و جمعه هم باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروید.

به جدول نگاه نمی‌کنم و با نگاه کردن به جدول نباید خودمان را گول بزنیم. نگاه ما به جدول از نیم فصل دوم خواهد بود و آن موقع امتیازات برای ما مهم می‌شود. اکنون فقط به بازی‌های پیش‌رو نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم در نیم فصل اول امتیاز جمع کنیم تا در نیم فصل دوم حسرت نخوریم. 

استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است،‌ من بخشی از بازی آنها مقابل صبا را تماشا کردم. آنها تیم خوبی دارند و حریف سرسختی برای ما خواهند بود. علاوه بر این موضوع گرمای هوا نیز برای ما حریف دیگری خواهد بود و شاید این موضوع برای تراکتورسازی دردسرساز شود اما به هیچ‌چیز جر پیروزی فکر نمی‌کنیم و با همین روحیه به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت.

تسنیم: می‌توانید در این فصل به قهرمانی برسید؟

اصلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و نباید با این تفکرات تمرکزمان را به هم بزنیم.  اگر  با تمرکز بالا کارمان را دنبال کنیم، می‌توانیم در جمع مدعیان قرار بگیریم، اما فکر کردن به حضور در صدر جدول، قهرمان شدن و از این دست مسائل تمرکز تیم و بازیکنان را به هم می‌ریزد.

تسنیم: علت هجومی بازی کردن تیم‌تان تفکرات رسول خطیبی است یا توانایی فردی بازیکنان؟ برخی می‌گویند مهره‌هایی که دارید باعث شده تراکتورسازی هجومی بازی کند؟

مجموعه‌ای که داریم کمک زیادی به هجومی بازی کردن ما می‌کند. از ابتدای فصل با بازیکنان به گونه‌ای برخورد کردیم که روحیه تهاجمی بیشتری پیدا کنند و خداراشکر تیم‌مان روحیه جنگندگی پیدا کرده است. زیبایی فوتبال به ایجاد موقعیت و گل زدن است و هدف ما از ابتدای لیگ همین بوده که به لطف خدا توانسته‌ایم به این هدف برسیم.

تسنیم: به نظرتان هواداران با ورزشگاه آشتی کرده‌اند؟

تماشاگران قهر که نبودند. در بازی با راه‌آهن ساعت بازی کمی عقب‌تر بود و با کمتر شدن میزان گرمای هوا تعداد بیشتری به ورزشگاه آمدند. سعی می‌کنیم بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذاریم و مسلماً نمایش زیبا باعث می‌شود تماشاگران هم بیشتر به ورزشگاه بیایند. امیدوارم تماشاگران هر هفته تعدادشان بیشتر شود.

تسنیم: بعد از برکناری علی دایی به این موضوع واکنش نشان دادید. موضوع چه بود؟

دایی شخصیت بزرگی در فوتبال ماست و فوتبال ایران را با نام او می‌شناسند. اعتراض من به برکناری او به این دلیل بود که نباید با چنین شخصیتی به این شکل برخورد شود. اگر قرار به برکناری دایی بود، باید در فضایی آرام و کاملاً با احترام این کار صورت می‌گرفت. این هیاهو و به این شکل برکناری به هیچ‌وجه درست نبود و هیچ‌کس آن را نپسندید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها