أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران روز‌های پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری دیدار‌های حساس پیگیری خواهد شد. به همین منظور کمیته ارزشیابی و بازرسی سازمان لیگ برنامه‌های ویژه‌ای را برای بررسی این هفته از مسابقات در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته ارزشیابی و بازرسی سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگاراندر این مورد گفت: «به مسابقات این هفته نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت و از ناظرانمان خواستیم با حساسیت بیشتری کارشان را انجام دهند.»

وی ادامه داد:

بازی پرسپولیس و راه‌آهن که روز پنجشنبه برگزار می‌شود را به صورت ویژه زیر نظر خواهیم داشت و تمام اتفاقات آن را رصد خواهیم کرد. این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است و به همین منظور با حساسیت ویژه‌ای اتفاقات این مسابقه را رصد خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها