أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۳۷
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،امیر رضا خادم در مصاحبه با روزنامه خبر روزشی در خصوص هزینه های عجیب و غریب علیرضا رحیمی و در توجیه اینکه پول به اندازه کافی در این باشگاه بوده گفته است:«بازیکنی که عضو باشگاه پرسپولیس است 114 درصد پول گرفته .450 میلیون تومان نقدا برای طلب سال گذشته و 130 میلیون تومان هم امسال دریافت کرده است.یعنی این بازیکن از اول فصل تا الان 580 میلیون تومان پول گرفته است.»
حالا مشخص نیست خادم چگونه به عدد 114 درصد رسیده است.به نظر می رسد برای پیدا کردن بازیکن مزبور باید بین نفراتی گشت که قراردادی حدودا 450 میلیون تومانی با پرسپولیس بسته اند.البته همان طور که خادم گفته 450 میلیون تومان از دریافتی این بازیکن مربوط به فصل گذشته است و حالا این پرسش به وجود می آید که قرارداد این بازیکن در فصل گذشته چقدر بوده که 450 میلیون تومان از آن را طلبکار بوده و امسال حدود همین مبلغ قرارداد بسته است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها