أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۳۸
زمان انتشار: ۱۷:۲۳     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پندار توفیقی جانشین بهرام افشارزاده شد! بله، درست خواندید. این اتفاق در باشگاه استقلال رخ داد اما جانشین عضو هیأت مدیره آبی‌پوشان به جای آقای مدیرعامل با ماجراهای پیش آمده در پرسپولیس و کنار گذاشته شدن علیرضا رحیمی و روی کار آمدن بهروز منتقمی از زمین تا آسمان تفاوت دارد!

باشگاه استقلال برخلاف پرسپولیس روزهای آرام و بدون حاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد، اگرچه اختلافاتی در هیأت مدیره این تیم وجود دارد اما هنوز علنی نشده و به بیرون درز نمی‌کند و در همان نشست‌های هیأت مدیره همچون رازی باقی می‌ماند.

بهرام افشارزاده پیش از اینکه مدیرعامل استقلال شود سال‌ها به عنوان رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک حضوری جدی در ورزش داشت. او حالا توسط شورای المپیک آسیا به اینچه‌اون دعوت شده تا مهمان ویژه بازی‌ها باشد، این دعوتنامه به گونه‌ای است که افشارزاده می‌توانست دو نفر را همراه خود به کره‌جنوبی ببرد و قبلاً نوشتیم که او نام رحیمی را به عنوان یکی از دو همراهش نوشته است.

افشارزاده همراه کاروان ایران به اینچه‌اون می‌رود و دو، سه هفته‌ای در ایران نیست. سفر پیرمرد آبی‌ها امروز استارت می‌خورد و تا اواسط مهر ادامه دارد یعنی در این مدت یکی باید کارهای استقلال را به جای مدیرعامل غایب انجام دهد. مدیرعامل استقلال پیش از سفر به اینچه‌اون جلسه‌ای را با یکی، دو عضو هیأت مدیره برگزار کرد و در این جلسه برای انتخاب جانشین موقت او بحث زیادی شد. سرانجام قرعه به نام پندار توفیقی خورد. او از دیروز در باشگاه حاضر شده و آماده ‌کار بود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها