يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۷۳۹
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،تمرین عصر سه شنبه استقلال در زمین شماره دو آزادی و با حضور حدود 70 نفر از هواداران این تیم برگزار شد. خسرو حیدری، جاسم کرار، هاشم بیگ زاده و حنیف عمران زاده همانند روزهای گذشته به دلیل مصدومیت غایب بودند.

هواداران تیم فوتبال استقلال که از امیر قلعه نویی می خواستند تا در دیدار برابر فولاد به پیروزی برسند، نگران مصدومیت های زیاد و پرتعداد بازیکنان این تیم بودند. برخی از آنها اعتقاد دارند مشکلات مالی باعث شده بازیکنان خود را به مصدومیت بزنند و حاضر به شرکت در تمرینات گروهی نشوند.

حمید ملک احمدی، رضا نعلچگر، ادموند اختر ، رضا رجبی و بهمنی مربی سابق بدنساز استقلال در کنار زمین شاهد تمرین آبی پوشان بودند.

در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی برای بازیکنان چند دقیقه صحبت کرد و از آنان خواست مقابل فولاد فوتبالی با برنامه و حساب شده را ارائه کنند و از مدافعان نیز درخواست کرد اجازه ندهند به راحتی مهاجمان زهردار فولاد از آنها بگذرند.

پس از صحبت های قلعه نویی بازیکنان زیر نظر امیر مهریزی بدنهای خود را گرم کرده و سپس به بازی آقاوسط پرداخته و در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی و ترکیبی پرداختند تا بتوانند خود را برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده کنند.

استقلالی ها در مرحله بعد فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم آبی و صورتی برگزار کردند که امیر قلعه نویی به دقت این بازی را زیر نظر داشت و در مواقع لزوم نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد. سرمربی استقلال چندین بار محمد قاضی را مورد تشویق قرار داد و از او خواست تا مقابل فولاد با تعصب بازی کند.

امیرحسین صادقی حدود 15 دقیقه زیر نظر جواد زرینچه شروع به تمرینات تدافعی کرد. زرینچه از او می خواست تا آنچه را در توان دارد در این تمرین بکار گیرد. در بخش پایانی تمرین مهاجمان مقابل مدافعان قرار گرفتند و باید با گذشت از سد مدافعین دروازه محسن فروزان را باز می کردند.

در پایان تمرین هافبک های استقلال با قرار دادن آدمک مقابل دروازه شروع به زدن ضربات ایستگاهی کردند که در این تمرین آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی ضربات بسیار دقیقی را وارد دروازه می کردند.

تیم فوتبال استقلال عصر روز جمعه و از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها