أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۴۱
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،باشگاه استقلال درگیر مشکلات مالی است و با وجود تغییراتی که با هدف بهبود شرایط اقتصادی پیش از فصل در راس مدیریت این باشگاه اعمال شد، همچنان مشکلات پا بر جا است. برخی از بازیکنان با وجود عقد قرارداد و تعهدات کتبی و شفاهی هنوز دستمزد خود را طبق آنچه در قراردادهای‌شان نوشته شده بود دریافت نکرده‌اند. یکی از این بازیکنان محمد قاضی است که بارها برای گرفتن مطالباتش به باشگاه استقلال مراجعه کرده اما با جواب سربالای مسوولان مواجه شده است. نظری جویباری که در زمان نقل و انتقالات به بازیکنان قول می‌داد و ریش گرو می‌گذاشت تا آنها قراردادشان را امضا کنند حالا به بازیکنان جواب‌های سربالا می‌دهد.

جویباری حتی در برخی موارد تلفن بازیکنان را جواب نمی‌دهد تا در مقابل بی‌پولی باشگاه استقلال پاسخگو نباشد. همانطور که گفتیم و رسانه‌ها نیز به آن اشاره کردند محمد قاضی یکی از بازیکنانی است که تاکنون پولش را از باشگاه استقلال نگرفته.

این بازیکن روز گذشته هم به باشگاه استقلال رفت تا شاید وقتی مسوولان او را می‌بینند در رودربایستی قرار بگیرند و پولش را پرداخت کنند اما پاسخ‌ها همان بود که بود. باشگاه استقلال پولی ندارد که به بازیکنان بدهد و این وضعیت در تضاد با تمام وعده‌های شیرینی است که پیش از فصل به بازیکنان داده می‌شد. روزهایی که افشارزاده از وزارت ورزش و جوانان حکم گرفت را که به یاد بیاوریم به مصاحبه‌های امیدوارکننده‌ای از قول او و اسپانسرهای باشگاه استقلال برمی‌خوریم که آینده را بسیار روشن تصویر می کرد اما شرایط مالی باشگاه استقلال با فصل پیش هیچ فرقی نکرده و نه از اسپانسر40 میلیاردی که می‌خواست علاوه بر پرداخت بدهی‌ها پول بازیکنان را هم طبق زمان‌بندی پرداخت کند، خبری هست و نه از مارکتینگ و پول آوری برای باشگاه استقلال.

به جز قاضی دیگر بازیکنان هم با مشکلاتی روبرو هستند و هنوز مطالبات خود را که مربوط است به فصل قبل دریافت نکرده‌اند. یکی دیگر از این بازیکنان آندرانیک تیموریان است که باشگاه استقلال روز گذشته تایید کرد این بازیکن هم بخش اعظمی از مطالباتش را دریافت نکرده. غیر از آندو می‌توان به میلاد فخرالدینی و محمدرضا خرسندنیا هم اشاره داشت که تاکنون طبق قول و قرارهایی که گذاشته شده دستمزدهای خود را دریافت نکرده‌اند. این وضعیت می‌تواند در ادامه فصل با رسیدن موعد مقرر پرداخت قسط دوم بازیکنان، باشگاه استقلال را وارد بحران بزرگتری کند. به زودی باشگاه استقلال علاوه بر تسویه حساب با این بازیکنان باید خود را آماده پرداخت مرحله دوم پرداخت‌ها کند که با وضعیت موجود بعید است باشگاه استقلال بتواند طبق قول و قرارهایی که با بازیکنان گذاشته مطالباتشان را پرداخت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها