أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۴۴
زمان انتشار: ۰۲:۵۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،امیر قلعه نویی سه امتیاز بازی با فولاد را می خواهد تا فاصله امتیازی اش با صدرجدول بیشتر نشود و همچنان شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشته باشد. او به خوبی می‌داند که این اتفاق نمی‌افتد مگربا انتخاب بهترین ترکیب و روش بازی.

استقلال دربازی های گذشته با روش 3-3- 4 به میدان می رفت که این نوع سیستم بازی امتیازهای پی درپی را برای تیم قلعه نویی به همراه آورد. دربازی با نفت تهران اما استقلال نتوانست با روش فوق توفیقی به دست آورد و به همین دلیل ممکن است دربازی با فولاد که از بازی با نفت تهران دشوارتربه نظرمی رسد تغییراتی درانتخاب روش بازی اعمال شود. یک نظریه بازی با روش 2-4- 4 است و نظریه دیگه بازی با روش 1-3-2-4 است. اولین روش را اما بیشتربه تفکرات امیرقلعه نویی نزدیک می دانند.
اگر این‌طور باشد احتمالا یکی ازمهاجمان فدا می شوند و باید بازی را ازروی نیمکت نگاه کنند. احتمالا سجاد شهباززاده ازابتدا روی نیمکت بنشیند و قلعه نویی از زوج قاضی و برهانی که تجربه بیشتری هم دارد دراین بازی بهره بگیرد. شهباززاده دربازی با نفت تهران عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتواسنت انتظارات امیرقلعه نویی را برآورده کند. این وضعیت کاراو را برای تداوم درترکیب اصلی استقلال بسیار دشوار می کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها