امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۱۷۴۶
زمان انتشار: ۰۲:۵۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،به زعم امیر قلعه نویی ، ملی‌پوشان استقلال شرایط ایده‌آلی ندارند. سرمربی استقلال بعد از باخت به نفت تهران صراحتا به وضعیت نامناسب ملی‌پوشان تیمش اشاره کرد و حتی به طور غیرمستقیم کی روش را در به وجود آمدن این وضعیت مقصر دانست.

امیر حالا در پی از میان بردن مشکلات است و می‌خواهد با کمک 3 استاد دانشگاه وضعیت ملی‌پوشانش را بهبود بخشد. این برای اولین بار است که امیر قلعه‌نویی می‌خواهد از طریق اساتید دانشگاه مشکل فنی بازیکنانش را از میان ببرد. قلعه‌نویی در تمام طول دوران مربیگری‌اش همواره با اتکا به دستیاران تیم خود را آماده و مهیای بازی‌ها می‌کرد اما انگار او نوع جدیدی از مربیگری را آغاز کرده و از این پس به دنبال یاری جستن از گزینه‌های آکادمیک‌تر است.

در کادر فنی استقلال کم مربی وجود ندارد. از جواد زرینچه و محمود فکری تا ستار همدانی و کریم بوستانی. یک گروه آنالیز هم پشت سر این مربیان قرار دارد که می‌توان به نام‌هایی همچون شاهرخ بیانی و ایمان عالمی اشاره داشت. مردانی که در فصول گذشته هم با قلعه‌نویی بودند. این دایره از کمک‌ها اما ظاهرا قادر به تشخیص مشکل ملی‌پوشان نیستند که سرمربی استقلال برای حل بحران پیش‌رو دست به دامان اساتید دانشگاه شده است.

رویکردی که قلعه‌نویی برای آماده شدن ملی‌پوشان استقلال دارد نگاه تازه‌ای است از او به فوتبال. تاکنون هیچگاه به این صریحی ندیده بودیم که قلعه‌نویی از عوامل آکادمیک برای از بین بردن مشکلات تیمش بهره بگیرد. این نوع جدیدی از مربیگری قلعه‌نویی در فوتبال ایران است که باید دید جواب مثبت می‌دهد یا خیر. اینکه ملی‌پوشان استقلال آماده نیستند حرف درستی است که قلعه‌نویی به زبان آورده اما جای سوال هم دارد که چرا امیر قلعه‌نویی تا قبل از بازی نفت تهران که منجر به شکستش شد ناآمادگی ملی‌پوشان را تشخیص نداد و زمان زیادی را به بطالت گذراند. شاید اگر او برای بازی گرفتن از ملی‌پوشان قدری عجله نمی‌کرد و آنها را به دست مربی بدنساز می‌سپرد و هفته‌های نخست را بدون این بازیکنان پشت سر می‌گذاشت اکنون ملی‌پوشان را با وضعیت بدنی بهتری در اختیار داشت و لازم نبود برای بهبودی اوضاع دست به دامان اساتید دانشگاه بشود. حالا کدام دانشگاه خدا می‌داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها