أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
پيام صادقيان ديروز به تمرين پرسپوليس رفت اما با اين تيم تمرين نکرد. او دقايقي با کادر فني و سرپرستي صحبت کرد و سپس از درفشي فر رفت. گفته مي شود او به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش ناراحت است و به همين دليل تمرين نکرده است.
به گزارش پایگاه 598،محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« فکر می کنم پیام مریض بود و کار پزشکی داشت که زود رفت. من هم دیگر از او نپرسیدم که کجا بودی و کجا می روی. ضمن اینکه او حرفی از پول نزد و قهری هم در کار نیست. بنده خدا اصلا نگفت که من پولم را می خواهم و من هم این شایعه را تکذیب می کنم.»
خوردبین در ادامه از مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس پرده برمی دارد:« همه بازیکنان ما مشکل مالی دارند. اصلا نمی دانیم چقدر طلب دارند و چقدر قرارداد بسته اند. آنها به پول قراردادهایشان نیاز دارند و حق دارند که ناراحت باشند. البته باز هم می گویم پیام قهر نکرده و حرفی از پول هم به زبان نیاورده بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها