کد خبر: ۲۵۱۷۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
پس از آنکه محمدرضا خانزاده در ديدار تيم‌ملي ايران مقابل ويتنام در بازي هاي جام‌جهاني از زمين اخراج شد حالا از کاري که با بازيکن حريف و داور انجام داده خيلي پشيمان است و اميدوار است که مردم و فدراسيون و کادرفني کار او را ببخشند.

به گزارش پایگاه 598،خانزاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" از اتفاقاتی که موجب شده او از زمین اخراج شود مفصل توضیح داد: من یک کارت زرد داشتم، به دلیل فشار روحی‎ای که به خاطر باختمان با اختلاف از حریف داشتیم تحمل کردم و اینکه این نتیجه برایم قابل تصور نبود در آن صحنه که بازیکن حریف به من به زبان انگلیسی فحاشی کرد از کوره دررفتم و با دست به صورت او کوبیدم و داور را هم کنار زدم. باور کنید جوانی کردم، بعد از شب بازی خودم فهمیدم که چه کار اشتباهی کردم و اولین دفعه ای است که در زندگی ورزشی ام چنین اتفاقی می‌ افتد. برای همین خواستم از سایت پربیننده شما استفاده کنم و از فدراسیون فوتبال و مردم ایران و کادرفنی عذرخواهی کنم.
حالا که چند روز گذشته خودم قبول دارم که این رفتار من برای یک بازیکن ملی پوش آن هم در جام‌جهانی به عنوان نماینده ایران درست نبود. اما در شرایط بازی نتوانستم خودم را مدیریت کنم قول می‌ دهم که از این به بعد حرفه ای تر عمل کنم و معادل انگلیسی همین نامه را به رئیس فدراسیون، سرپرست و مربیان تیم ملی تقدیم می‌ کنم تا آنها لطف کنند و ابراز پشیمانی من را به گوش مسوولین فیفا برسانند تا محرومیتی شامل حال من نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها