أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
در حالي که حميد درخشان در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي با راه‌آهن ادعا کرده بود که مهرداد پولادي مشکل سربازي دارد. با اين حال مسوول نقل و انتقالات سازمان ليگ اين مساله را تکذيب مي‌ کند.
به گزارش پایگاه 598،شهبازی در این باره به "ورزش سه" گفت: تمام اسم هایی که مطرح می‌ شود گمانه زنی است این را به جرات می‌ گویم که به جز 23 بازیکنی که کارت پایان خدمت آنها باطل شد. هیچ بازیکن دیگری مشکل ندارد.

او ادامه داد: حرف های من حدس و گمان نیست و سندیت دارد، اگر بازیکنی مشکل سربازی پیدا کند نامه آن به اولین جایی که می‌ آید به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ است. ما حتی زودتر از مدیران فدراسیون از این مساله باخبر می‌ شویم چون نامه ها مستقیم پیش ما می‌ آید.

مهرداد پولادی این روزها اوضاع خوبی ندارد گفته می‌ شود او هم اکنون در قطر است و برای اینکه کارت پایان خدمتش باطل نشود فعلا نمی خواهد به ایران برگردد.

دیگری خبری هم که در مورد او امروز منتشر شد این است که پولادی امروز بازیکن آزاد شد و می‌ تواند با هر باشگاهی که بخواهد قرارداد امضا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها