أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
ميثم بائو که در فصل نقل و انتقالات نتوانست تيم پيدا کند با استقلال خوزستان قرارداد امضا کرده اما به دليل اينکه سهميه ليگ برتري حساب مي‌ شود نمي تواند تا نيم فصل براي اين تيم بازي کند.
به گزارش پایگاه 598،بائو در این باره به "ورزش سه" گفت: بازیکنی خانه نشین شده که نمی تواند سهمیه لیگ‌برتر باشد. ما بازیکنانی بودیم که در فصل نقل و انتقالات تیم پیدا نکردیم و این دلیل نمی شود که فوتبال ما نابود شود. ما بازیکنانی هستیم که حتی باشگاهمان هم خبر نداشت که نمی توانیم تا نیم فصل بازی کنیم وگرنه زودتر برای جذب ما اقدام می‌ کرد.

او ادامه داد: الان باید 2 ماه سرگردان باشیم که این اصلا اتفاق خوبی نیست من با تیم تمرین نمی کنم تا مشکل روحی پیدا نکنیم. بازیکنی که با تیم تمرین می‌ کند اما بازی نمی کند عصبی می‌ شود و من نمی خواهم این اتفاق برایم بیافتد.

او در مورد ماجرای قلعه‌نویی و نکونام هم گفت: حرف هایی که در مورد قلعه‌نویی زده شد درست نبود، او یکی از پاک ترین مربیانی هست که من تا حالا با آن کار کرده ام. قلعه‌نویی از نظر فنی من را اذیت کرد و در روزهایی که حقم بود بازی کنم من را بازی نداد. با این حال این دلیل نمی شود که در مورد او دروغ بگویم. به هیچ عنوان اطرافیان او دخالتی نداشتند و صحبت هایی که مطرح می‌ شود درست نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا نکونام زمانی که در اصفهان بازی می‌ کرد تیم را به هم می‌ ریخت هم گفت: نکونام کاپیتان تیم‌ملی بود و من هیچ وقت در مورد او این حرف را نمی زنم. به هر حال او از لالیگا آمده بود و جو تیم را نمی شناخت و قلعه‌نویی هم دوست نداشت کسی در تصمیماتش نظر بدهد. شاید به همین دلیل بود که بین او نفر دلخوری ایجاد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها